וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 81 חשודה שהרגה בת 88 בבית אבות בצפון

16.8.2015 / 1:17

גופת קשישה בת 88 מאחד הכפרים בגליל התגלתה במוסד סיעודי בנהריה כשעליה סימני חבלה. על מיטתה נמצאה אישה בת 81 מהמרכז, שפונתה מהמקום לפני כמה ימים. היא נעצרה ומעצרה הוארך בשלושה ימים. הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית

צילום: ערן גילווארג

קשישה בת 88, תושבת אחד הכפרים בגליל, נמצאה אתמול בלילה (שבת) ללא רוח חיים בבית האבות הסיעודי "בית חוסן" שבנהריה. גופתה התגלתה עם סימני חבלה בחדרה כשבמיטתה שוכבת מאושפזת אחרת, בת 81 מאזור המרכז. היא נעצרה בחשד להריגה ואמש האריך בית משפט השלום בקריות את מעצרה בשלושה ימים שלא בנוכחתה משום שחשה ברע. זאת, לאחר שנשלחה להסתכלות פסיכיאטרית שבה נקבע כי היא כשירה להופיע בהארכת המעצר. גופת הקשישה הועברה למכון לרפואה משפטית.

החשודה היא פלסטינית משכם שנישאה ליהודי והתגוררה איתו במשך שנים ארוכות ביפו. היא הייתה מאושפזת בבית האבות הסיעודי בנהריה כמה שנים והיא סובלת מדימנציה (בעיות זיכרון, ע"ח) ומבעיות התמצאות. כשנעצרה והובאה לתחנת המשטרה, היא ביקשה להיחקר בשפת האם שלה (ערבית) וגם עם עו"ד מאהר תלחמי שמונה לייצג אותה מטעם הסניגוריה הציבורית, שוחחה בערבית. היא סיפרה לו כי היא ערירית וכי אין לה כלל קרובי משפחה.

מחקירה ראשונית עלה כי לפני כמה ימים העבירו את החשודה למיטה ולחדר אחר. בשעות הבוקר המוקדמות, בשעה שהצוות הרפואי של בית האבות הגיע לחדרה של המנוחה, תושבת מעיליא שבגליל המערבי, על מנת להפוך אותה ולסייע לה לשנות את תנוחתה, הוא מצא אותה מוטלת על הרצפה ללא רוח חיים והזעיק את המשטרה. על הגופה נמצאו סימני חבלה שנגרמו ככל הנראה מהנפילה ממיטתה, אך לא נמצאו עליה בשלב זה סימני אלימות המעידים על מאבק בין השתיים. לכן, ההערכה היא גם שלא מדובר ברצח.

לקריאה נוספת:
חשד לפגע וברח: גופת צעירה בת 20 נמצאה בכביש 4
אלפי חרדים הפגינו נגד פתיחת יס פלאנט בשבת והתעמתו עם שוטרים
"רגע מרגש": תחנת הרכבת המיתולוגית בצמח מתעוררת לחיים

קשישה בת 81 חשודה בהרג בת 88 בבית אבות סיעודי בצפון, אוגוסט 2015. אדריאן הרבשטיין
על הגופה לא נמצאו סימני אלימות המעידים על מאבק בין השתיים/אדריאן הרבשטיין

כאמור, החשודה סובלת מבעיות זיכרון והתמצאות. כשהעירו אותה ושאלו אותה מה היא עושה במיטתה של המנוחה, היא השיבה כי היא ישנה במיטתה שלה. "בשלב זה לא ידוע לנו על כל סכסוכים או ויכוחים קודמים שהיו בין השתיים", אמר לוואלה! NEWS סגן ניצב יוסי שרביט, מפקד משטרת נהריה. "אנחנו גובים עכשיו עדויות ועצרנו את הקשישה לחקירה. סביר מאוד להניח שכנראה היא זו שהפילה את המנוחה לריצפה, אבל אנחנו לא יכולים לקבוע את זה באופן ודאי בשלב זה".

עו"ד תלחמי סיפר: "פגשתי את החשודה ברגע שהיא הגיעה הבוקר לתחנת המשטרה. שוחחתי איתה לפני שהיא נחקרה. מדובר באישה זקנה שעל פי הדוחות הרפואיים שבידי המשטרה היא סובלת מדימנציה ומספר מחלות אחרות. כשפגשתי אותה היא הייתה נורא עייפה וכל מה שהיא רצתה זה לשכב ולישון. היא אמרה שהיא לא מעורבת בשום פגיעה באף אחד ושכל מה שהיא רוצה זה לישון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קשישה בת 81 חשודה בהרג בת 88 בבית אבות סיעודי בצפון, אוגוסט 2015. אדריאן הרבשטיין
קשישה בת 81 חשודה בהרג בת 88 בבית אבות סיעודי בצפון, אוגוסט 2015/אדריאן הרבשטיין

בפברואר האחרון נהרגה קרינה בקר, קשישה בת 90, במהלך קטטה עם חברתה לחדר בבית האבות "בן יהודה" בחיפה. פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שותפתה לחדר, קלרה לוין בת ה-82, בגין הריגתה. לפי האישום, התגלע ויכוח בין השתיים, לאחר שלוין התלוננה על כך שקיים מחסור באנשי צוות במסדרון בית האבות.

הוויכוח ביניהן התפתח לכדי עימות פיזי, ובמהלכו הכתה לוין את בקר בפניה וחסמה את פיה ואפה. בהמשך, תפסה אותה בצווארה, תוך שהיא לוחצת עליו בחוזקה, דחפה אותה והפילה אותה על הרצפה. לאחר מכן, נטען, הזעיקה לוין עזרה באמצעות לחצן המצוקה הנמצא בחדר. עובדי בית האבות אשר הגיעו לחדר מצאו את בקר מוטלת על הרצפה, שכובה על צידה, ובידה סכין. לוין הייתה עם פצעי שריטה ופצעי שפשוף באזור הפנים. לדבריה של לוין, היא עשתה את המעשה כהגנה עצמית, לאחר שבקר ניסתה לדקור אותה במהלך העימות.

(עדכון ראשון: 10:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully