וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוחמד חזיר" מול "אללה אכבר": צפו בעימות בעיר העתיקה

12.8.2015 / 12:26

באזור הנפיץ בירושלים נרשם עימות נוסף בין יהודים למוסלמים. מבקרים יהודים עברו במקום עם ליווי משטרתי על רקע קריאות "אללה אכבר". בתגובה, התרעמו המוסלמים על כך שהם השיבו להם בקריאות "מוחמד חזיר"

ספק 500

שוב עימותים בין בעיר העתיקה בירושלים: בסרטון שצולם היום (רביעי) באזור הנפיץ נראים מבקרים יהודים במקום בליווי משטרתי, כשברקע תושבים מוסלמים צועקים "אללה אכבר". מנגד, טוענים המוסלמים כי המבקרים היהודים צעקו לעברם "מוחמד חזיר".

זו אינה הפעם הראשונה שעימות מסוג זה מתרחש במקום. בסוף החודש שעבר תועדה צעירה יהודייה במתחם הר הבית מתעמתת עם נשים ערביות. בין היתר, צעקה לעברן "מוחמד חזיר". המוסלמיות השיבו מנגד קריאות "אללה אכבר" וכוחות משטרה חצצו בין הצדדים.

לאחר מכן המשיכו הנשים המוסלמיות להשמיע קריאות לעבר האישה, וכאשר נחסמו על ידי כוחות המשטרה התלוננה אחת מהן על הדברים שהשמיעה הצעירה היהודייה, שנעצרה בעבר לאחר שירקה על חבר הכנסת אחמד טיבי בכנס בחירות 2012 באוניברסיטת בר אילן. בעקבות התלונה והקללות שתועדו, הגיעו כוחות משטרה לביתה של החשודה במאחז אחיה שבבנימין, ועצרו אותה בחשד להסתה לאלימות והפרת הסדר הציבורי. המעצר תועד אף הוא על ידי בעלה של הצעירה.

לקריאה נוספת:
"תושבי שכונות התפר היהודיות בירושלים - בני ערובה של מחבלים"
עשרות חרדים הפגינו בירושלים במחאה על מעצר סרבן גיוס, 3 נעצרו
"יס פלנט" ייפתח מחר בירושלים, החרדים במלחמה נגד פתיחתו בשבת

אחרי ההתפרעות בהר הבית: תיעד עצמו צועק "מוחמד חזיר" לעבר מוסלמים.
"מוחמד חזיר" נגד "אללה אכבר". עימותים בהר הבית, בחודש שעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully