וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשכנים מהגיהנום: זרקו צואה, בקבוקים ואקונומיקה - ונעצרו

10.8.2015 / 19:04

שלושה דיירים מאשקלון נעצרו כמה פעמים והורחקו מבניינם לאחר שהשחיתו את רכוש שכניהם, גנבו ציוד משותף והפרו את תנאי מעצרם. בין היתר, השליכו סיגריה דולקת למרפסת בבניין וירקו על מצלמה בבניין

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: ליאור קירשנר

שלושה דיירים בבניין באשקלון נעצרו באחרונה לאחר שתועדו משחיתים את רכוש שכניהם. ועד הבניין התלונן נגד הצעירים המתגוררים בשכירות בבניין ברחוב בן גוריון בעיר בטענה כי הם השליכו ממרפסת ביתם חיתולים עם צואה, שקיות זבל, בקבוקים וקרטונים, וכן גונבים מהרכוש המשותף בבניין.

מפקד יחידת השיטור העירוני בעיר עצר בשבוע שעבר את הצעירים. "בפעם הראשונה הגענו לבניין והבחנו בלא מעט פסולת בחנייה. בתוך ערמת פסולת זיהינו מסמך השייך לבני זוג המתגוררים בבניין. בבדיקה שערכנו בתוך דירה בקומה החמישית זיהינו חלק מן הרכוש המשותף שנגנב מלובי הבניין", מספר פקד עודד אדרי. בעל הדירה השיב את העציץ שלקח וקיבל דוח מפקחי העירייה בגין השלכת פסולת. עם זאת, עוד באותו הלילה התקבלה תלונה במשטרה על צעקות שנשמעות מאותה דירה וכן זריקת ביצים על רכבים. צוות של השיטור העירוני הגיע למקום ועיכב את בעל דירה בשל הקמת רעש ומטרד והוא הורחק מהבניין לחמישה ימים.

לקריאה נוספת:
רכוש בשווי מיליוני שקלים של פישר, ובו מכונית וסירות, הוקפא
אסיר ציון שעבר הזנה בכפייה: "זה בסדר כשהמטרה היא למנוע מוות"
"ישראלי לחלוטין": חייל בודד לשעבר נהרג בתאונה - ונקבר בארץ

דיירים באשקלון תועדו משחיתים רכוש של שכניהם, אוגוסט 2015. חטיבת דובר המשטרה
שפכו חלב ואקונומיקה למרפסות השכנים. הדיירים באשקלון/חטיבת דובר המשטרה

אלא שהסיפור לא מסתיים כאן. יומיים מאוחר יותר, ביצעו שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני פעילות סמויה בתוך בניין סמוך כדי לתעד את מעשיהם של דיירי אותה דירה. במהלך הפעילות דיירי הבית נצפו על ידי השוטרים כשהם שופכים חלב למרפסת שמתחתיהם ובהמשך גם אקונומיקה. בנוסף לכך, הם נצפו משליכים סיגריה דלוקה ושקית ניילון מהמרפסת בכוונה תחילה. במקרה אחר נתפס אחד הדיירים יורק ללא כל סיבה הנראית לעין לעבר מצלמת האינטרקום של אחת הדירות.

מאוחר יותר באותו היום התגלה כי החשוד הפר את תנאי המעצר ולא נמצא בביתו. הוא אותר ביחד עם חברו סמוך לבית הוריו בתוך רכב שמפריע לתנועה, והשניים עוכבו לחקירה. בהמשך התבקשה אשתו של החשוד, שנהגה בכלי הרכב, להזיז אותו. לאחר שעשתה כן היא החלה לקלל את השוטרים ונעצרה. בשלב מסוים היא אף ניסתה להימלט מתוך כלי הרכב ולחמוק ממעצר. היא נלקחה לחקירה יחד עם בעלה וחברו, וילדיהם המשותפים של בני הזוג הועברו לחזקת סבתם.

בתום חקירתם החליט בית משפט השלום באשקלון להרחיק מהבניין את האישה וחברו של בעלה למשך עשרה ימים, אולם בהמשך היא התפרעה שוב והרחקתה הוארכה ל-60 יום. בעלה הורחק למשך 60 ימים וייתכן שיוגשו נגדם כתבי אישום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דיירים באשקלון תועדו משחיתים רכוש של שכניהם, אוגוסט 2015. חטיבת דובר המשטרה
דיירים באשקלון תועדו משחיתים רכוש של שכניהם, אוגוסט 2015/חטיבת דובר המשטרה
דיירים באשקלון תועדו משחיתים רכוש של שכניהם, אוגוסט 2015. חטיבת דובר המשטרה
דיירים באשקלון תועדו משחיתים רכוש של שכניהם, אוגוסט 2015/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully