וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה נרגשת בפייסבוק: בואו להלוויית החייל הבודד שהתאבד

3.8.2015 / 0:30

הגולשת ענבר שפי פרסמה פוסט ובו קראה לציבור להגיע להלווייתו של חייל שלה, לוחם גולני ששם קץ לחייו. "הוא היה מעין אבא של החיילים בצוות", כתבה. ההלוויה תתקיים מחר בקריית גת

פוסט בקבוצת פייסבוק 'אנשים טובים למען חיילים בודדים', 3 באוגוסט 2015. פייסבוק, צילום מסך
"כבוד אחרון". הפוסט בקבוצת "אנשים טובים למען חיילים בודדים"/צילום מסך, פייסבוק

הישראלי היפה: בבית העלמין הצבאי בקריית גת תתקיים היום (שלישי) הלווייתו של חייל בודד ששירת כחייל בודד בגולני ושם קץ לחייו. לקראת ההלוויה, שתיערך בשעה 13:00, הופצו ברשתות החברתיות קריאות להגיע להשתתף בדרכו האחרונה. "לכל עם ישראל להגיע וללוות (אותו) בדרכו האחרונה", נכתב, למשל, בפוסט בקבוצת הפייסבוק "אנשים טובים למען חיילים בודדים", שבה חברים אלפי משתמשים.

בפוסט אחר, שפרסמה הגולשת ענבר שפי, היא סיפרה כי מדובר בחייל שלה. "אנסה לתאר בכמה מילים, אף על פי שקצרה היריעה על מנת לתאר אותו", כתבה. "הוא עלה ארצה, מלא אור וברק בעיניים, לשרת לתרום ולהפוך חלק מהחברה הישראלית. במושגי צה"ל הוא כבר לא היה ילד וחצה את 25 כבר טרם גיוסו. הוא היה מעין אבא של החיילים בצוות, תמך, איזן והרגיע את הרוחות. כשהייתי חוזרת מהבסיס הביתה עודני זוכרת את עצמי מספרת למשפחה על החייל הכה אינטליגנט, משכיל ומיוחד שנפל בחלקי לפקד עליו. למרות גילו, הוא בחר בשירות קרבי והתגייס לגולני. אני זוכרת כמה מאושר היה בהשבעה בכותל כאשר נשבע לשירות צבאי קרבי".

היא סיכמה: "אני מספרת לכם את זה בתחינה, בואו לעשות לו כבוד אחרון, לעולה חדש, לחייל בודד ולאדם באמת מיוחד. אל תתנו לו לעשות את דרכו האחרונה לבדו, בואו וחלקו לו כבוד מחר בבית העלמין בקריית גת בשעה 13:00. אודם לכם מכל הלב גם אם אינכם יכולים להגיע, שתשתפו את הפוסט ותעזרו לי לגרום לדרך האחרונה שלו להיות מוקפת אנשים".

עוד חדשות:
מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא ויעד מרכזי של השב"כ, נעצר
"אכלתי אותה בגדול": "סוכנת נסיעות" עקצה לקוחות במיליון שקל
ישראל הביעה דאגה ממכירת נשק מתקדם למדינות המפרץ

(עדכון ראשון: 22:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully