וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכלתי אותה בגדול": "סוכנת נסיעות" עקצה לקוחות במיליון שקל

4.8.2015 / 0:23

תושבת דימונה נעצרה בחשד שהתחזתה לסוכנות נסיעות ומכרה לתושבי העיר טיסות לחו"ל וחבילות נופש, אך כאשר הגיע מועד הנסיעה הם גילו שההזמנה מעולם לא בוצעה. אחד המתלוננים: "כל הזמן אמרה 'היום', 'מחר'"

ניו יורק. רויטרס
הטיול לארה"ב ב-30 אלף דולר שמעולם לא הוזמן/רויטרס

יחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי בפיקודו של פקד שרון סויסה, עצרה אתמול (שני) תושבת דימונה בת 33 בחשד שהתחזתה לסוכנת נסיעות ועקצה לקוחות במיליון שקלים. בשבועות האחרונים הצטברו בדימונה עשרות תלונות נגד האישה, שבהן טענו המתלוננים כי הם הזמינו דרכה כרטיסי טיסה ונופשים לחו"ל - אך כשהגיע מועד הנסיעה הם לא קיבלו דבר ונדחו על ידה בשלל תירוצים שונים.

"הזמנו טיול מחוף לחוף בארצות הברית למשך 27 ימים, אני ובת זוגי וזוג חברים מרחובות", סיפר פרוספר עמר, תושב דימונה שנעקץ ב-30 אלף דולר. "היינו אמורים לטוס ב-2 ביולי אך כמה ימים לפני כן היא הודיעה לנו שחברת הטיולים ביטלה את הטיול. כל הזמן אמרה 'היום', 'מחר', ואז אמרה לנו שהטיול יהיה ב-30 ביולי".

שלושה ימים לפני המועד החדש, הודיעה לו "הסוכנת" שהכרטיסים יגיעו יום למחרת, ובאותו רגע הבין שנעקץ. "רק אז הבנו שנעקצנו, הגשנו תלונה ביחידת ההונאה של מחוז דרום ושם הבנו שאנחנו לא לבד ועוד הרבה נעקצו. אכלתי אותה ובגדול, אבל יהיה בסדר, אני מקווה שהמשטרה תעשה את מה שצריך". הוסיף פרוספר.

עוד בוואלה!NEWS:
מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא ויעד מרכזי של השב"כ, נעצר
אותו בסיס, תנאים שונים: "החיילים נמסים והקצינים מתקררים"
תאונה קטלנית בדרך לאילת: שניים נהרגו, חמישה נפצעו

(עדכון ראשון: 22:18)

שביתה בנתב"ג, ספטמבר 2014. דרור עינב
הסוכנת נעלמה ואמרה שהיא חולה/דרור עינב

החשודה, שאינה סוכנת מורשית, עבדה מול משרדי נסיעות בבאר שבע כגון "אמריקן אקספרס", "טרוול", "דיזנהויז", "רימונים", "הדקה ה-90" ועוד, שדרכם הייתה אמורה להזמין את כרטיסי הטיסה. לאחר שהלקוחות לא קיבלו את הכרטיסים, הגיעו חלקם למשרד הנסיעות שלה הממוקם ב"מיני סנטר דימונה", שם מצאו משרד סגור. כשניסו להשיג אותה בטלפון היא התחמקה בתירוצים שונים שלפיהם היא חולה, מאושפזת ועוברת טיפולים. רק אז הבינו כי נפלו ונעקצו על ידי החשודה ונותרו ללא כסף וללא טיול.

נגד החשודה הוצא צו מעצר וכן צו עיכוב יציאה מהארץ, ואתמול בבוקר פשטו בלשי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי על בית הוריה בעיר, שם ביצעו חיפושים ותפסו חומרים וראיות הקשורות אותה לביצוע ההונאה. היקף המרמה בשלב זה הוא כמיליון שקלים. בתום חיפושים נעצרה החשודה בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף. מחר היא תובא לדיון בהארכת מעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully