וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של הניצב שנחשד בהטרדה מינית: מנהל בחברת לייף סטייל

21.7.2015 / 12:10

סגן מפכ"ל המשטרה לשעבר, ניסים מור, החל לעבוד בהנהלת קבוצת "שבט אחים", המנהלת בין היתר את מרחצאות חמי יואב. מור, שפוטר מהמשטרה לאחר שהומלץ להעמידו לדין, אישר את הידיעה

ניסים מור, ראש אג"ם במשטרה, מאי 2011. מגד גוזני
מונה לתפקיד בהנהלת חברה המפעילה מתחמי בילוי. סגן המפכ"ל לשעבר מור/מגד גוזני

ניסים מור, סגן מפכ"ל המשטרה לשעבר, מונה לתפקיד בקבוצת "שבט אחים", המנהלת את אתר המרחצאות בחמי יואב. הניצב, שהומלץ להעמידו לדין עקב חשד בהטרדה מינית, משמש בתקופה האחרונה עובד בהנהלת החברה, הנמצאת בבעלות משפחת יפרח ומפעילה מתחמי בילוי ואירועים בארץ. מור שימש כסגנו של המפכ"ל יוחנן דנינו עד לינואר האחרון, אז פוטר מתפקידו בעקבות התלונות והחקירה שהתנהלו נגדו. מור אישר כי החל לעבוד בחברה, אולם סירב למסור את התייחסותו.

עוד בוואלה!NEWS:
מסעות הניצבים בעולם: דוח חושף את עשרות הטיסות - והעלויות
למה הלך אורי אריאל לאכול גלידה במקום להיות במליאת הכנסת?
ישראלי נהרג בפרו; איש עסקים נחטף בקולומביה ושוחרר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתחם הבילוי בחמי יואב/מערכת וואלה, צילום מסך

חקירתו של הקצין הבכיר החלה לאחר ששוטרת צעירה סיפרה למשרדי מח"ש כי הוטרדה מינית על ידי סגן המפכ"ל לשעבר. לדבריה, הוא נישק אותה בניגוד לרצונה ושלח לה מסרונים בעלי אופי מיני. בהמשך החקירה, טענו כמה שוטרות ומתנדבות נוספות שהוטרדו מינית על ידי מור במשך השנים. מור פוטר מהמשטרה לאחר שבקשתו לפרוש מרצון נדחתה. במרץ האחרון מח"ש העבירה את חומרי החקירה לפרקליט המלווה את התיק עם המלצה להעמיד את מור לדין בעבירות של הטרדה מינית, הפרת אמונים ושיבוש הליכי חקירה.

קבוצת "שבט אחים" היא חברה בשליטת משפחת יפרח העוסקת בתחום הלייף סטייל. הקבוצה מפעילה מספר מתחמי נופש, בילוי ואירועים, וביניהם מתחם חמי יואב, שבו מרחצאות, ספא "אקויה" ואולם האירועים היוקרתי "דוריה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניסים מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully