וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עבריין מין מוכר ביצע מעשים מגונים בילדה בת 4 בנתיבות

שמואל אזולאי הואשם בביצוע מעשים מגונים בילדה, בזמן ששיחקה בסמוך לביתה שבנתיבות. זאת, תוך הפרת צו פיקוח שהוטל עליו בשל הרשעה קודמת. עובדת בקניון בטבריה התלוננה שבן 13 ניסה לבצע בה מעשים מגונים בשירותים

אילוסטרציות הטרדות מיניות. ShutterStock
אזולאי הואשם כי לקח את הילדה לשיחים והחל לנשק אותה/ShutterStock

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שמואל אזולאי, תושב נתיבות בן 49, בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת ארבע בשתי הזדמנויות שונות. זאת בזמן ששיחקה בסמוך לבניין שבו היא מתגוררת ותוך הפרת צו פיקוח שהוטל עליו במסגרת הרשעתו בתיק עבירות מין קודם.

על פי כתב האישום, באחד המקרים לקח אזולאי את הילדה לשיחים הנמצאים מאחורי הבניין שבו היא מתגוררת, ושם החל לנשק אותה. עוד נכתב בכתב האישום כי במקרה האחר, אזולאי ביקש מהילדה להגיע אליו בזמן שישב בספסל ליד ביתה, וכאשר עשתה כך, ביצע בה מעשים מגונים. למזלה של הילדה, שכנה הבחינה במעשיו של אזולאי, החלה לצעוק, וזה חדל ממעשיו.

בשנת 2003 הורשע אזולאי בעבירות של בעילת קטינה ומעשה סדום. עקב כך, יוחסה לו רמת מסוכנות מינית גבוהה והוצא נגדו צו פיקוח, בהתאם לחוק ההגנה על הציבור מפני עברייני מין, אשר הוארך בשנתיים בפברואר האחרון. במסגרת צו זה, בית המשפט אסר על אזולאי ליצור קשר עם קטינים, וכן הורה על הרחקתו ממקומות שבהם נוהגים לבלות קטינים.

עוד בוואלה!NEWS
בעולם מתכוננים: מועצת הביטחון תצביע היום על הסכם הגרעין
מחבלים בודדים ואחיזה במדינות מתונות: כך מתפשט דאעש למערב
קשישה על ערש דווי ביקשה בצוואתה: הרדימו את כלבי האהוב

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה הגיעה לקניון ואיתרה את הנער באמצעות מצלמות האבטחה/ראובן קסטרו

בתוך כך, אתמול התלוננה עובדת בקניון ביג שבטבריה כי נער בן 13 ניסה לבצע בה מעשים מגונים בשירותים של המקום. לפי תלונת העובדת, הנער, ששהה בשירותים בזמן שזו נכנסה למקום במסגרת עבודתה, ניסה לגעת בה בכוח, וכשזו התנגדה הוא דחף אותה, אמר לה כי ברצונו לקיים עמה יחסי מין וניסה לנשקה בכוח. אז, לטענת העובדת בת 25, הדפה אותו וזה ברח מהמקום.

שוטרי תחנת טבריה בפיקודו של ראש המשמרת רב-סמל אורן אהרון הגיעו לקניון לאחר שקיבלו את הקריאה על האירוע, שמעו מהמתלוננת את תיאורו של הנער ובעזרת מצלמות האבטחה איתרו את הקטין בקניון. הוא עוכב לבירור שלאחריו עירבו חוקרי הנוער של תחנת טבריה את פקידת הסעד ואת גורמי הרווחה המתאימים והנדרשים על פי חוק הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully