וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת גל בק: נהגת המונית מסרה עדות נוספת – ודבקה בגרסתה

19.7.2015 / 14:33

הנהגת שהייתה עדה לתאונה הקטלנית ב-2005 הוזמנה לחקירה באגף התנועה, ולא נמצאו בעדותה סתירות או שינויים מהותיים. גורמים במשטרה לוואלה!NEWS: העדות החדשה לא משנה את תמונת החקירה

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

המשטרה גבתה בסוף השבוע עדות מנהגת המונית שהייתה עדה לדריסתו למוות של גל בק. בעדותה החוזרת שבה נהגת המונית על עיקרי גרסתה הראשונית שמסרה ב-2005 לאחר התאונה בצפון תל אביב, ולא נמצאו סתירות או שינויים מהותיים. הנהגת זומנה לחקירה באגף התנועה בעקבות החלטה של פרקליטות מחוז תל אביב לשוב ולתשאלה.

עדותה של הנהגת הועברה לפרקליטות מחוז תל אביב. גורמים במשטרה מסרו לוואלה!NEWS כי העדות החדשה לא שופכת אור או משנה את התמונה הכוללת של החקירה הקודמת.

לקריאה נוספת:
מאות בעצרת מחאה לזכר גל בק; אמו: "להעמיד את הנהגת לדין"
נהג המונית שנכח בדריסת גל בק העיד לראשונה: "העיפה אותו למרחק"
אביו של גל בק תוקף את הפרקליטות: "לא הגיוני שהתיק לא ייפתח"

הוריו של גל בק בעצרת המחאה השקטה לזכרו, יולי 2015. ראובן קסטרו
"להעמיד לדין את הנהגת". עודד ורותי בק, הוריו של גל/ראובן קסטרו

אמש הגיעו מאות תומכים, בהם בני משפחה וחברים, לעצרת מחאה שקטה נגד סגירת התיק בעניינו של גל. העצרת התקיימה בצומת הרחובות קק"ל וחיים לבנון, המקום שבו נהרג. "אנחנו רוצים שיעמידו את הנהגת לדין, שיוגש נגדה כתב אישום. הגיעו לפה כמות מכובדת של אנשים שמזדהים עם המאבק. חברים, אנשים מהצבא, חברים מפלוגת הצנחנים שלי, חברים של גל, וגם סתם אנשים שהגיעו מיוזמתם להדליק נר. היינו בצומת הזה גם לפני עשר שנים, היא לא חדשה לנו. זה באמת מרגש מה שקורה פה. אנחנו רק יכולים לומר שאנחנו רוצים שיעשה צדק", אמר אמש אביו של גל.

המחאה הגיעה לאחר שבמהלך השבוע האחרון הוזמן דורון בן משה, נהג המונית שהיה עד לתאונה, לתת עדות בתחנת המשטרה בעיר. עם יציאתו מהתחנה אמר לוואלה!NEWS: "שיראו סוף סוף שיש צדק בבתי המשפט, כי לדעתי ההתנהלות האחרונה של בית המשפט לא מציגה את זה. אני רוצה להגיד להורים שיהיו חזקים". הוא הוסיף על תחושותיו הקשות מאז שהתפוצצה הפרשה: "אני עובר שלושה שבועות מאוד קשים. סערת רגשות מאוד גדולה עוטפת אותי. אני לא איש תקשורת, ופתאום אני בעין הסערה. הרעש שיצא מהרשתות החברתיות הוא ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully