וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשקו האישי של נציב הכבאות נגנב ממכוניתו בצפון תל אביב

19.7.2015 / 10:20

אלמוני פרץ לכלי רכבו של שחר איילון בשכונת אפקה וגנב ממנו תיק שכלל אקדח, ארנק ותעודת זהות. "סידרתי את הציוד במכונית, וכשחזרתי אחרי כמה דקות ראיתי שניפצו את החלון וגנבו את התיק", סיפר הנציב. נפתחה חקירה

טקס חילופי נציב כבאות והצלה במעמד השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ ומנכ"ל המשרד לביטחון הפנים יעקב גנות, הנציב הנכנס שחר איילון אפריל 2011. נמרוד סונדרס
נשקו האישי נגנב ממכוניתו בעת שחנתה בביתו. איילון/נמרוד סונדרס

אקדחו האישי של נציב כבאות והצלה, שחר איילון, נגנב במהלך סוף השבוע. אלמוני פרץ אתמול (שבת) למגרש החנייה של ביתו בצפון תל אביב, שבר את חלון מכוניתו וגנב תיק שכלל בין היתר את נשקו של איילון. משטרת תל אביב פתחה בחקירה.

"סידרתי את הציוד ברכב שלי שחנה בחנייה בבית. ארגנתי כמה פאוצ'ים. בשלב מסוים נעלתי את הרכב ולקחתי את הפאוצ'ים לתוך הבית", סיפר הבוקר איילון לוואלה!NEWS. "כשחזרתי לרכב, אחרי דקות ספורות, ראיתי שניפצו את החלון וגנבו ממנו את הפאוץ' עם ארנק ותעודת זהות, שבו היה גם אקדחי האישי. מיד הזעקתי את המשטרה".

תחנת צפון תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב ניסים דאודי, פתחה בחקירה. בין היתר, מנסים החוקרים לאתר מצלמות אבטחה בשכונת אפקה, שבה מתגורר איילון, בניסיון להתחקות אחר השודד. איילון, לשעבר סגן מפכ"ל המשטרה, הוזכר באחרונה כאחד המועמדים המובילים לתפקיד המפכ"ל.

לקריאה נוספת:
אירועי הפרידה מדנינו: המבקר פתח בבדיקת הטענות על ההוצאות
צפו: שוטר מאיים על צלם שתיעד אותו חונה בניגוד לחוק
השוטרים הורשעו בתקיפת עצורים - ויעשו עבודות שירות במשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully