וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר לשעבר בכור בדימונה: "השב"כ היה מעורב ברצח רבין"

ד"ר מוטי בריל, ראש עיריית ערד לשעבר, העלה לפייסבוק שאלות לגבי ערב הרצח. זאת בעקבות הפתק שנמצא בכיסו של רבין, שהכתם בו היה צריך להיות לדבריו בצורת עיגול

ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין אשר נרצח על ידי יגאל אמיר, אוקטובר 2012. AP
ראש הממשלה יצחק רבין/AP

ד"ר מוטי בריל, ראש עיריית ערד לשעבר ובכיר לשעבר בקריה למחקר גרעיני בנגב, פרסם היום (חמישי) פוסט בפייסבוק שבו כתב שהוא מאמין שהשב"כ היה מעורב ברצח ראש הממשלה יצחק רבין. עוד כתב בריל כי הוא סבור שכרמי גילון, ראש השב"כ דאז, יודע על מעורבות הארגון ברצח.

בדבריו העלה בריל שאלה לגבי היווצרות החור בדף שהיה תחוב בכיסו של רבין בעת רצח. "אם הדף היה מקופל בזמן הירי, הכתם היה צריך להיות בקירוב עגול", כתב בריל. "יכול להיות שהחברים שהסתובב שם החליטו ליצור סמל של הרצח בדמות הדף הזה. אנשי יח"צ ידועים כשולפים מהירים ולאו דווקא כאנשים עם מודעות לפיזיקה וכימיה".

עוד בוואלה!NEWS:
נתניהו והמונד התעמתו על ההסכם: "סולל דרכה של איראן לפצצה"
בניגוד לפסיקת בית המשפט: ארוסתו של חלל "צוק איתן" לא תפוצה
צפו: מרקל ענתה לשאלה של נערה פלסטינית - וגרמה לה לבכות

אני חושב שרבין נרצח על ידי יגאל עמיר. אני חושב שהייתה מעורבות של השב"כ. אני חושב שכרמי גילון יודע ובוחר לשתוק.מצד שני...

Posted by Moty Brill on Thursday, July 16, 2015

לפני כחודש פרסם בריל פוסט שנוי במחלוקת מיד לאחר מותו של חבר הכנסת לשעבר דוד רותם. בריל תקף בזמנו את התנהלותו של רותם, וכתב כי הוא אינו עצוב כלל על מותו. בפוסט סיפר בריל על פגישה שערך עם רותם בזמן שכיהן כראש עיריית ערד.

"נושא הפגישה היה דרישת ישראל ביתנו להכין תקציב צבוע על סך 500 שקלים לפעילות תרבותית לקהילה הרוסית בערד" כתב בריל. "סירבתי. טענתי שזה אסור ומהווה שוחד. עורך הדין רותם לא התרשם ודרש למלא את הדרישה".

בשיחה עם וואלה!NEWS על הפוסט שכתב על דוד רותם, הבהיר בריל כי הוא אינו מצטער על הדברים שכתב וכי הוא אינו חוזר בו. "לא הגזמתי, דוד רותם היה בריון", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully