וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשה 512: הרב דניאל זר, מגדולי המחזירים בתשובה, מסר עדות

13.7.2015 / 17:07

הרב, ששימש יועץ רוחני ובורר בעולם התחתון, התבקש למסור מידע על ניסיון התנקשות ב-2003. במשטרה סבורים כי ברשותו מידע חיוני. מקורביו: "אין לו קשר לתוכן הפרשה". דיווח לאולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

הרב דניאל זר, מגדולי המחזירים בתשובה, מסר עדות על ניסיון חיסול במסגרת פרשה 512. הרב המזוהה עם ש"ס עומד בראש ישיבה בשכונת פרדס כץ בבני ברק ושמו יצא כמי ששימש בורר ויועץ רוחני לגורמים רבים בעולם הפשע הישראלי.

ביום שלישי האחרון התבקש זר להעיד על ניסיון חיסול בין עבריינים שאירע ב-2003. גורמים המעורים בפרטים טוענים שבמשטרה סבורים כי לרב יש מידע מסוים שיכול להוביל לפרטים חדשים בחקירה. הוא מסר עדות במשך שלוש שעות ושוחרר ללא תנאים מגבילים.

פרשה 512 || סיקור מיוחד:
סופו של אברג'יל: 20 כתבי אישום הוגשו נגד עבריינים בכירים
ישיבה עצובה: חוקרי פרשת 512 התכנסו לראשונה בלי תנ"צ ברכה
פרשה 512: ראש ארגון פשע ראשון שוחרר לביתו

הרב דניאל זר. בחדרי חרדים
שוקי לרר,
מסר עדות במשך שלוש שעות. הרב דניאל זר/בחדרי חרדים שוקי לרר

גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה!NEWS כי חוקרים הגיעו לביתו של הרב בבני ברק בשעה 06:30 בבוקר וביקשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה במסגרת הפרשה. "הרב ביקש להתפלל שחרית. החוקרים התנגדו, אך כשהבינו את התנגדותו של הרב, הם נענו לבקשה", אמר.

לדבריו, "הרב זכה לכבוד גדול והערכה רבה כשהוא הגיע למשרדי המשטרה. הרב נשאל על האירוע, אך לא היה לו קשר אליו. במשטרה סברו שהוא יוכל לשפוך אור על מידע שיש בידה, אך לא מעבר לכך". את תגובתו של הרב זר לא היה ניתן להשיג. מקורביו אמרו בתגובה לוואלה! NEWS: "מדובר על מקרה לפני 12 שנה, הרב הוזמן למתן עדות בלבד. אין לו קשר או מעורבות לתוכן הפרשה הנחקרת על ידי משטרת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כתב אישום ליצחק אברג'יל, בית משפט מחוזי תל אביב, יולי 2015. מוטי קמחי, פול צלמים
"תבנית מאורגנת, היררכית ושיטתית". אברג'יל בית המשפט, הבוקר/פול צלמים, מוטי קמחי

בתוך כך, פרקליטות מחוז תל אביב פלילי ופרקליטות מחוז מרכז הגישו הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתבי אישום נגד האחים יצחק ומאיר אברג'יל, ונגד אבי רוחן, מוטי חסין ו-14נוספים נוספים בתיק המורכב. על פי כתב האישום, הנאשמים ומעורבים נוספים היו חברים בארגון פשיעה בינלאומי שפעל בישראל ובמדינות נוספות, "בתבנית מאורגנת, היררכית ושיטתית" בין 2006-2002 לכל הפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully