וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבה עצובה: חוקרי פרשת 512 התכנסו לראשונה בלי תנ"צ ברכה

10.7.2015 / 0:30

קצינים ושוטרים דנו בהמשך חקירת הפרשה במשרדו של היועץ המשפטי לממשלה ולא יכלו להתעלם מהיעדרותו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה. "בלי ברכה יהיה הרבה יותר קשה להתמודד עם האתגרים"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: שניר דבוש

(תת-ניצב אפרים ברכה מובא למנוחות, יום שני האחרון)

ישיבה חשובה ומכרעת התקיימה אתמול (חמישי) במשרדי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בנוגע לפרשה 512, אלא שהאווירה בה הייתה עצובה במיוחד: ראשי להב ואגף החקירות והמודיעין של המשטרה דנו בהמשך ובסיכום חקירת 512 ולא יכלו להתעלם מהיעדרותו של תת-ניצב (תנ"צ) אפרים ברכה.

תנ"צ ברכה השתתף באופן פעיל בחקירה הסבוכה של המשטרה בעניין הפרשה וסייע בגיוס עדי מדינה ובגיבוש חומרי החקירה נגד ראשי הארגונים. אי-הנוכחות שלו בישיבה המכרעת הייתה מורגשת ו-וינשטיין השתדל להעלות את מורל הקצינים והשוטרים בטרם יעברו לדון בניהול התיקים.

הנוכחים בישיבה ציינו כי ללא תנ"צ ברכה יהיה הרבה יותר קשה להתמודד עם האתגרים בפרשה. זאת לאור "יכולות החקירה הפנומנלית של ברכה". בישיבה התקבלו שורה של החלטות בנוגע לניהול התיקים בהמשך ובפרקליטות ובמשטרה ציינו כי הם רואים באירוע זה אירוע מכונן בכל הקשור לשינוי מפת הפשע בישראל.

תנ"צ ברכה, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), התאבד ביום ראשון האחרון בירייה. זאת, לאחר שבכלי התקשורת פורסם כי במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בודקים עדות שמסרו הרב יאשיהו פינטו ואנשיו נגדו.

עוד בוואלה!NEWS:
שחזור ההסתננות לעזה: רק 4 חודשים אחרי שמנגיסטו עבר את הגבול
אין עדיין הסכם עם איראן: "המערב הקשיח את עמדותיו"
לא רק תנ"צ ברכה: התאבדותו המסתורית של החרדי שהסתכסך עם פינטו

(עדכון ראשון: 23:30)

ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תנ"צ אפרים ברכה.. יואב ארי דודקביץ', ישראל היום, ספק 500
"בעל יכולות חקירה פנומנלית". תנ"צ אפרים ברכה/ספק 500, יואב ארי דודקביץ', ישראל היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully