וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים בתקיפת האב בבריכה בירושלים

13.7.2015 / 14:05

מחר תוגש הצהרת תובע נגד ששת החשודים בתקיפת האב בעת שהחזיק את בתו הפעוטה בידיו, לאחר שהעיר להם על התנהגותם, כפי שנחשף אתמול בוואלה!NEWS. אבי החשוד המרכזי: "האב התחיל את כל המהומה. המשטרה מחפשת את הבן שלי"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) את מעצרם של שלושה מהצעירים החשודים בתקיפת אב בבריכת גני ירושלים בעיר בשבוע שעבר עד מחר. מעצרם של שלושה חשודים נוספים במעשה הוארך בימים האחרונים, ומחר צפויה הפרקליטות להגיש נגד כולם הצהרת תובע לקראת כתב אישום.

החשוד המרכזי במעשה הוא יוסף דוד, בן 21, בעל עבר פלילי בעבירות אלימות. בדיון בהארכת מעצרו אמר אביו של החשוד: "האב התחיל את כל המהומה. למה המשטרה לא מדברת על זה שהוא קילל אותם ושמזה הכול התפתח? המשטרה מחפשת את הבן שלי".

נציג המשטרה בדיון, רב-סמל בכיר שלומי בן דור, ציין כי הקורבן הגיע לבריכה על מנת לבלות עם משפחתו, עם אשתו ועם ילדיו, ללא כל היכרות מוקדמת עם החשודים בתיק. "הם תקפו אותו ללא כל סיבה וגרמו לו לחבלות", אמר רס"מ בן דור בדיון.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
סמים ב-227 מיליון שקל, טילים ורצח: אישומים נגד אברג'יל ואנשיו
תלונה על הזנחה במעון בירושלים: מטפלת ריססה תינוקת במטהר אוויר
תקיפת האמבולנס הצבאי בחורפיש: שני תושבי הכפר הואשמו

חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות לעיני בתו הפעוטה. יותם רונן
הארכת המעצר לחשודים, היום/יותם רונן

עו"ד דוד הלוי, המייצג את אחד החשודים, אמר כי הלקוח שלו מכחיש כל קשר לחשדות נגדו. "הראיה היחידה שקיימת היא זיהוי במסדר זיהוי תמונות, אלא שהתשובות של המתלונן מאוד מטרידות. המתלונן נשאל בזיהוי מה רמת הוודאיות שלו לגבי הזיהוי, ומה התשובה? שתשובתו תינתן באמצעות עורך דינו. זו הפעם הראשונה שקורבן עבירה מבקש לתת תשובה באמצעות עורך דינו". עורך הדין הוסיף כי לחלק מחשודים מהמעורבים יש טענות לאליבי. "אין לי ספק שהטענות יוכחו כנכונות ויפגמו בזיהוי המתלונן. יכול להיות שהאירוע חמור, אבל מכאן עד ראיות ממשיות המרחק גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מלון גני ירושלים, יולי 2015. מור שאולי
"הייתה שם מהומה קשה ביותר". בריכת גני ירושלים/מור שאולי

מחקירת המקרה עולה כי ששת הצעירים תקפו את האב, תושב ירושלים, לנגד עיניה של בתו בת השנתיים, לאחר שזה העיר לחשודים שזרקו חפצים לעבר ילדים קטנים במתחם. על פי החשד, הם תקפו אותו עד שאיבד את הכרתו, כשהוא אוחז בידיו את בתו הפעוטה. בעקבות התקיפה לאב נגרמו חבלות חמורות ונשברו אפו וארובת עינו. "הייתה שם מהומה קשה ביותר. הם ממש לא ריחמו עליו, נתנו לו מכות בראשו", סיפר עד ראייה למקרה. "חששתי שהם יהרגו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully