וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות כשבתו בידיו

12.7.2015 / 15:27

מחקירת המקרה עולה כי המתלונן, שהתעלף ונגרמו לו חבלות חמורות, הוכה כשאחז בבתו התינוקת. מעצר החשודים הוארך בארבעה ימים. עד ראייה סיפר: "הם ממש לא ריחמו עליו, חששתי שהם יהרגו אותו"

צילום: מור שאולי, עריכה: ניר חן

שישה צעירים בני 20-18 נעצרו בשבוע שעבר בחשד לתקיפה חמורה של תושב ירושלים, לנגד עיניה של בתו בת השנתיים, במתחם בריכת גני ירושלים בעיר. מחקירת המקרה עולה כי המתלונן העיר לחשודים לאחר שזרקו חפצים לעבר ילדים קטנים במתחם, ואלה תקפו אותו על פי החשד עד עילפון, כשהוא אוחז בידיו את בתו הפעוטה. בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרם של שניים מהחשודים בארבעה ימים.

עד ראייה שנכח במקום סיפר: "הייתה שם מהומה קשה ביותר. הם ממש לא ריחמו עליו, נתנו לו מכות בראשו". "חששתי שהם יהרגו אותו", הוסיף. רעייתו של המתלונן הרחיקה את בתם מאזור הקטטה. בעקבות התקיפה, נגרמו למתלונן חבלות חמורות ונשברו אפו וארובת עינו. הוא הועבר לאשפוז בבית חולים בעיר.

עוד בוואלה חדשות:
הדסה הותקפה בידי נערים בבית שמש: "נתנו לי אגרופים לשיניים"
בשל טעות הפרקליטות: בוטלו כתבי אישום לנערים שתקפו הומלסים
מתנדב במשטרה סייע לחבריו להעלים ראיות - ויפצה קורבן תקיפה

מלון גני ירושלים, יולי 2015. מור שאולי
הבריכה שבה הותקף לכאורה האב, כשבתו בידיו/מור שאולי

מעצרם של ששת החשודים התאפשר לאחר שחוקרי מרחב מוריה של המשטרה השיגו תיעוד של המקרה ממצלמות האבטחה במתחם, בעקבות הגשת התלונה בעניין. חלק מהחשודים זוהו במצלמות האבטחה, והובאו למסדר זיהוי משטרתי. נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרם, רב-סמל מתקדם שלומי בן דור, ציין כי "המתלונן, אב לילדים, הותקף בצורה קשה ונגרמו לו חבלות".

השופטת ג'ויה סקפה שפירא ציינה בהחלטתה: "מדובר במעשה אלימות חמור שבוצע על ידי חבורת צעירים כלפי מתלונן שהחזיק ילדה בידו. מעשה האלימות נעשה אך ורק בשל כך שהמתלונן העיר להם על התנהגותם בבריכה". היא הוסיפה כי המקרה מדאיג במיוחד בשל "הקלות הרבה שבה נעשה שימוש באלימות בשל עניין של מה בכך".

בא כוחו של אחד החשודים, עו"ד שי ויזלברג, מסר בתגובה: "אנו שומרים לעצמנו את הזכות להגיב כשנקבל את מלוא חומר החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully