וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדסה הותקפה בידי נערים בבית שמש: "נתנו לי אגרופים לשיניים"

25.6.2015 / 18:54

ארבעה נערים בני 15-14 נעצרו בחשד שניסו לחטוף את תיקה של הדסה מיסק בזמן שהמתינה לאוטובוס. לפי החשד, אחרי שהתנגדה, הם תקפו אותו באלימות ושברו את האצבע שלה. "לא חשבתי שיקרה לי כזה דבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ירד לי הרבה דם ואני עדיין בטיפולים". הדסה מיסק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה נערים בני 15-14 נעצרו הלילה (חמישי) בחשד שתקפו את הדסה מיסק בת ה-50 מבית שמש. לפי החשד, הם ניסו לחטוף את תיקה בזמן שהמתינה בתחנת אוטובוס וכשהיא התנגדה, הם תקפו אותה באלימות ואף שברו את האצבע שלה. מיסק החלה לברוח והצליחה לעלות על אוטובוס שעבר במקום ואז הגישה תלונה למשטרה. לטענתה, אחד הנערים אף ביצעו בה מעשה מגונה. בית משפט השלום בירושלים ידון היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

החשודים נתפסו בתום מרדף רגלי שניהלו אחריהם שוטרים מתחנת בית שמש. לדברי השוטרים, מהנערים נדף ריח אלכוהול והם התפרעו בתחנה ותקפו אותם.

בריאיון לוואלה!NEWS סיפרה מיסק על האירוע. "כשהמתנתי לאוטובוס, אחד מהם עיקם לי את הידיים ואחר נתן לי שני אגרופים לשיניים. ירד לי הרבה דם ואני עדיין בטיפולים", אמרה. לדבריה, "לאצבע שלי נגרם סדק. עליתי לאוטו של בעלי, הצבעתי עליהם ואז המשטרה תפסה חלק מהם. רק שניים מהם תקפו אותי וניסו לבצע מעשים מגונים. אני מאוד לחוצה ומבוהלת. לא חשבתי שיקרה לי כזה דבר. אני לא אוותר. אני אלך איתם לבית משפט עד הסוף".

עוד בוואלה!NEWS
"חיילים" של דומרני נעצרו בחשד שהציתו מזנונים בחוף באשקלון
האסון בחתונה: האחראי על התאורה באולם היה חסר הכשרה מקצועית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully