וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיילים" של דומרני נעצרו בחשד שהציתו מזנונים בחוף באשקלון

25.6.2015 / 17:00

המשטרה עצרה שלושה צעירים בחשד שלפני חודש וחצי שרפו דוכנים וכיסאות בחוף כחלק מניסיון של ארגונו של שלום דומרני להשתלט על העסקים בחופי העיר. צפו במעצר ובמזנונים הבוערים

צילום: דוברות משטרת ישראל, בן צ'פרק, עריכה: יאיר דניאל

בלשי ימ"ר מרחב לכיש שבמחוז הדרומי של המשטרה עצרו אתמול שלושה חשודים בהצתת בית קפה בחוף הים באשקלון לפני כחודש וחצי. לפי החשד, הרקע למעשה הוא ניסיון השתלטות מצד ארגון הפשיעה של שלום דומרני על העסקים בחופי העיר. חלק מהחשודים חברים בארגונו. בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) את מעצרם בחמישה ימים.

מעצר חשודים בהצתת כיסאות ים ודוכנים בחוף הים באשקלון, יוני 2015. חטיבת דובר המשטרה
חפציהם של החשודים שנעצרו/חטיבת דובר המשטרה

השלושה נעצרו בתום פעילות סמויה שערך צוות חקירה בפיקודו של סגן-ניצב יגאל קלימיאן בחשד שהציתו כיסאות ים ודוכנים בחוף הים בעיר. נגד החשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נאספו ראיות בנוגע לאירוע זה ובנוגע לפריצות נוספות בדרום. במהלך חיפוש בבתיהם של החשודים נתפסו גם סמים מסוגים שונים וסכומי כסף גדולים ופריטים נוספים החשודים כגנובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מזנונים שנשרפו במסגרת סיכסוך לכאורה בין ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני לארגון של שלום דומרני, מאי 2015. דוברות עירית אשקלון,
אחד המזנונים שהוצתו/דוברות עירית אשקלון

מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, התייחס לאירוע ואמר: "גורמים עבריינים רוצים להשתלט על העסקים בחופי אשקלון ויש להם כוונה להיכנס ללא מעט תחומים, בהם חופי הים. לאור כוונות אלו ולאור חומרת המעשים ודמויות העברייניות המעורבות, טופל התיק ביחידה המרכזית של מרחב לכיש. לא חסכנו באמצעים ובכוח אדם על מנת לפענח אירוע חמור זה ולהגיע לחשודים. מאמצי החקירה נתנו פרי והיום יובאו החשודים לבית משפט להארכת מעצרם".

עורך הדין עמית ויצמן, סנגורו של אחד החשודים, אמר: "אני סבור ששוב מיהרה המשטרה לעצור את האנשים הלא נכונים. החשוד שאני מייצג אינו קשור לאותם אירועים ואני מניח שגם במקרה הזה, ההר יוליד עכבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully