וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנשיו של דומרני איימו על חיי ראש העיר אשקלון

11.5.2015 / 0:25

במשטרה חושדים ששיחה שקיבל נהגו של איתמר שמעוני, שבה נרמז לו על כוונה להניח מטען מתחת לרכב, הגיעה מכיוון אנשיו של ראש ארגון הפשיעה. זאת, על רקע סירובו לאפשר להם לגשת למכרזים להפעלת מזנונים בחוף. לראש העיר הוצמדה אבטחה

צילום: בן צ'פרק, עריכה: טל רזניק

חוקרי מרחב לכיש של המשטרה החלו אמש (ראשון) לחקור את האיומים שהתקבלו על חייו של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני. זאת, אחרי שבליל רביעי קיבל נהגו של ראש העיר שיחת טלפון, שבה נרמז לו כי יונח מטען מתחת לכלי רכבו של שמעוני. לטענתו, נאמר לו כי כדאי לו לקחת חופשה ולא להיות בכלי הרכב בתקופה הקרובה.

במשטרה חושדים כי האיומים נגד שמעוני מקורם באנשיו של העבריין שלום דומרני, המוגדר ראש ארגון פשיעה. גורם המעורה בחקירה אמר לוואלה! NEWS כי אנשיו של דומרני מנסים להיכנס למכרזים של העירייה להפעלת מזנונים בחופי הים בעיר, אך ראש העיר מנסה למנוע זאת מהם. עוד ציין הגורם, כי שמעוני מונע מהם גם השתלטות על חופי רחצה בעיר. שלשום הוצתו שני מזנונים בעיר וכ-400 כיסאות חוף.

עוד בוואלה! NEWS:
שרה נתניהו העידה: "נפתלי איים - משרה לכל חייו או שיביך את בעלי"
שני מטעני צינור התפוצצו באתר גידול קנאביס רפואי בצפון
פרשת פישר: רות דוד חשודה גם במתן שוחד לאיש ציבור

איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלון, בוועידת במשפט באשקלון, אוגוסט 2014. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
קיבל איומים על חייו. שמעוני/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

לאור האיומים שקיבל שמעוני, הוחלט בימים האחרונים במשטרה להצמיד לו אבטחה צמודה. בהקשר זה, נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל מקיימת הערכות מצב תקופתיות, שבהן נבחנת רמת האיום עבור שוטרים, אישי ציבור ובעלי תפקידים בגופים ציבוריים, בהתאם לקריטריונים קבועים".

לפי המשטרה, "בתום הערכת המצב נקבע סל אבטחה למאוים, בהתאם לרמת האיום. בימים האחרונים הוחלט על ידי המחוז דרומי, מרחב לכיש ותחנת אשקלון להגדיר את ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, כמאוים, ונקבע עבורו סל אבטחה בהתאם להערכת המצב. מטבע הדברים לא נוכל לפרט באשר לרמת האיום ואופי אבטחת המאוים".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

(עדכון ראשון: 22:48)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מזנונים שנשרפו במסגרת סיכסוך לכאורה בין ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני לארגון של שלום דומרני, מאי 2015. דוברות עירית אשקלון,
אחד המזנונים שהוצת/דוברות עירית אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully