וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה שאתם חייבים לראות: מאין צצו מעגלי התבואה האמנותיים האלה?

11.7.2015 / 11:09

תעלול של חקלאים חובבי אמנות או מסרים נסתרים מחוצנים? מעגלי התבואה המסתוריים שמעסיקים את העולם כבר עשרות שנים מקבלים תוספת אמנותית חדשה בצילום מרהיב במיוחד

MrGyro FPV

צילומי מזל"ט של מעגלי תבואה מרהיבים שהופיעו בשדות הסמוכים לסטונהנג', דרום אנגליה, מעלים שוב ספקולציות בדבר משמעותם - האם חוצנים מנסים לומר לנו משהו או שמא מדובר במעשה קונדס של חקלאים יצירתיים במיוחד?

את הפתרון לתעלומה הזאת - כמו גם לשאר מעגלי התבואה שצצים להם מפעם לפעם ומעוררים תהיות - כנראה לעולם לא נדע - אך אולי רק הפעם במקום לחפש אשמים נוכל פשוט ליהנות מהממצא האמנותי היפה הזה? כנראה שלא. בין ההסברים שהועלו ע"י גולשים לתופעה המוזרה, עלו - כרגיל במקרים כאלו - גם הצעות שמדובר במלאכתם של יצורים מהחלל החיצון, אם כי צוות החוקרים מאתר MrGyro שצילמו אותם סבורים שמדובר במעשה אדם. "האם המעגלים האלה הם מעשי ידם של חייזרים? לדעתנו לא", טוענים החוקרים, "עד כה התגובה הנפוצה ביותר שקיבלנו על העיצובים האלה היא שהם מאוד "חייזריים" במראה שלהם. הם מאוד שונים מסוג העיצובים שראינו עד כה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסר מאי.טי? מעגלי תבואה מסתוריים נצפו באנגליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעגלי תבואה תועדו עשרות פעמים מאז שנות ה-70 של המאה ה-20, רובם בדרום אנגליה - ועד היום קשה להסביר את התופעה הזאת. בהמשך התבניות האמנותיות הלכו והשתכללו, מה שגרם לרבים לתהות האם היד האנושית מסוגלת בכלל ליצור מראה נדיר שכזה?

עוד באותו נושא

תעלומה בחלל: האם השידור החי של נאס"א נקטע בגלל חייזרים?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או שמדובר במעשי ידם של חקלאים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully