וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מזויף? חייל ממשמר המלוכה הבריטי היכה תייר באגרוף

8.7.2015 / 9:04

שומרי בית המלוכה הבריטי נוהגים לשמור על קור רוח כשתיירים מנסים לעצבן אותם - אך בקטע הבא נראה שהעניינים יצאו מכלל שליטה כשאחד מהתיירים נגע בנקודה רגישה אצל השומר וקיבל בתגובה אגרוף בפנים. ברשת סבורים שהסרטון מפוברק - אבל אנחנו ניתן לכם לשפוט בעצמכם

צילום חובבים פייסבוק

זה ידוע שלחיילי משמר המלוכה הבריטי יש סף עצבים גבוה וספק אם תצליחו להוציא אותם משלוותם. אולם, לאחרונה נראה שקצת נמאס להם מההצקות הבלתי פוסקות של התיירים והם לא מוכנים לשתוק עוד. רק בחודש שעבר דווח על מקרה של שומר בריטי שכיוון את הרובה שלו אל תייר שלעג לו - והשבוע הופץ ברשת תיעוד של תייר המנסה בכוח לעצבן את אחד השומרים ובתגובה מקבל ממנו אגרוף בפנים. האם החל מרד השומרים הבריטים?

בסרטון המדובר, שצבר כבר יותר מ-70 אלף צפיות, נראה התייר מנסה לעצבן את השומר ב"ריקוד הרובוט" המפורסם, כשאז ניגש אליו תייר אחר ומנסה להרגיע אותו, "תקשיב שניה, תקשיב, הוא עושה את העבודה שלו. אל תהיה אידיוט". זה כמובן לא ממש עזר - כי שניות ספורות לאחר מכן השומר לא הצליח לשלוט בעצמו יותר - הכה באגרוף בפניו של התייר והפיל אותו לרצפה.

שומר בריטי מרביץ לתייר. צילום מסך
האם נמצא התייר המעצבן בעולם?/צילום מסך

על אף שתגובתו של השומר נראית אמיתית לגמרי - רבים לא משתכנעים שהסרטון אותנטי כפי שהוא מתיימר להיות - ויש לא מעט רמזים שמעידים על כך, כמו למשל מדי החייל שנראים כמו העתק זול של המדים המקוריים (הוא אינו חוגר את החגורה הלבנה המסורתית ולכובעו אין רצועת סנטר). גם את הרובה שלו לא ניתן לראות בסרטון - ואיך זה הגיוני שהשומר יסתובב בלי נשקו? חוץ מזה, העובדה שמי שתיעד את האירוע לא מגיב בבהלה למראה התייר המעולף מעלה חשד שמדובר במתיחה. מה אתם חושבים?

עוד באותו נושא

"התרחק ממשמר המלכה": צפו בשומר בריטי מכוון רובה אל תייר

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully