וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שאיבד את מעמדו כאל הקוף - לאחר שזנבו הוסר בניתוח

7.7.2015 / 9:58

במשך 12 שנים היו מגיעים מאות מאמינים לביתו של הילד שנולד עם זנב באורך 18 ס"מ, מתפללים אליו, נוגעים בנזבו ומקווים שיעזור למשאלותיהם להתגשם. כעת, לאחר שבחר להסיר את הזנב בניתוח, הוא בטוח שהם ימשיכו להגיע

הילד שנולד עם זנב באורך 18 ס"מ/צילום: מתוך עמוד היוטיוב Barcroft TV, עריכה: גדי וינסטוק

נער צעיר שזכה להערצה של אל לאחר שנחשב לגלגול נשמתו של אל הקוף ההינדי ה?נו?מ?אן, איבד בשבועות האחרונים את מעמדו הקדוש – לאחר שעבר ניתוח להסרת העיוות הגופני שהפך אותו למפורסם.

ארשיד עלי חאן (שנקרא בקרב המקומיים בלאג'י) בן ה-12, שלמרבה האירוניה נולד בכלל למשפחה מוסלמית, זכה כל חייו להערצה של המאמינים ההינדים, לאחר שנולד עם מה שנראה כמו זנב בגודל 18 ס"מ שגדל בתחתית גבו. ביתו בכפר הקטן שבצפון הודו הפך עם השנים למקדש אליו עלו לרגל מאמינים, שהגיעו בכדי לקבל את ברכתו ולגעת בזנבו. אולם ה"זנב" הזה, שהוא למעשה דבלול עור (סוג של גידול שפיר) גרם לו לשיתוק חלקי בגוף והקשה עליו ללכת. בחודשים האחרונים הרצון להיות נער צעיר "נורמלי" גבר על הההטבות של חיים כאל וארשיד בחר להסיר את הזנב. בחודש שעבר הזנב שלו הוסר ע"י רופאים בבית החולים פורטיס שבפונג'אב ,שביצעו את הניתוח בחינם.

ילד הודי שנולד עם זנב. youtube, צילום מסך
"הזנב הזה ניתן לי על ידי אלוהים"/צילום מסך, youtube

"הזנב הזה ניתן לי על ידי אלוהים. אנשים סגדו לי כי אני מתפלל לאלוהים והמשאלות שלהם התגשמו", ארשיד סיפר לכלי התקשורת בימים שלפני שזנבו הוסר. "במהלך השבוע אני הולך לבית הספר, אבל כשאני בחופש מגיעים אלי 20 או 30 אנשים הביתה. כולם רוצים לראות את הזנב שלי".

אביו המאמץ של ארשיד, מורה למוזיקה שמגדל אותו מאז אביו הביולוגי מת בגיל 4, סיפר שהמילים הראשונות שלו בגיל שנה היו "מילמול שמות האלים של דתות שונות". לדבריו, "זה היה היום שבו הבנתי שיש בו משהו אלוהי וטוב במיוחד". הוא סיפר כי בנו עזר לאינספור אנשים. "משאלות של הרבה מאוד אנשים התמלאו אחרי שביקרו אצלו. לפעמים הגיעו זוגות ללא ילדים ואחרי שהם ביקרו את באלג'י (מרפא בהינדית) והוא בירך אותם – לרובם נולדו ילדים".

מצבו הרפואי של ארשיד לא אובחן מעולם, אולם רופאים מעריכים כי ייתכן שהוא סובל מסוג של "ספינה ביפידה" (שדרה שסועה) שהתפתחה כאשר קרום המוח שלו דלף דרך חור בחוליה בעמוד השדרה. ארשיד לא חושב שאיבוד מעמדו הקדוש יחד עם זנבו יגרום למאמינים להפסיק להגיע אליו. "הרופאים יכולים להסיר את הזנב שלי, אבל האנשים ימשיכו להאמין בי", הוא סבור.

עוד באותו נושא

תמונות קשות: תינוק נולד עם 8 גפיים - ויש מי שמאמין שהוא אל

לכתבה המלאה
ילד הודי שנולד עם זנב. youtube, צילום מסך
ככה זה נראה בלי בזנב. נו? עדיין הוא קדוש?/צילום מסך, youtube
  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • זנב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully