וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה מדהים: כרישים נהנים מארוחת גורמה של לוויתן עצום

6.7.2015 / 16:39

דבר כזה לא רואים כל יום: צלם אוסטרלי תיעד 5 כרישים נהנים מארוחת מלכים של לוויתן זרע עצום - שנחשב ללוויתן השיניים הגדול ביותר בעולם. בתיאבון?

יוטיוב

חמישה כרישים ברי מזל זכו לקבל ארוחת צהריים שתספיק להם לשבוע לפחות: פגר ענק של לוויתן ראשתן גדול ראש (שנקרא גם לוויתן זרע). הצוללן האוסטרלי, ברט וורקו, ואשתו תיעדו מהסירה שלהם את קבוצת הכרישים נועצים את שיניהם בלווייתן המת - ושמחו לגלות שזה לא הם שמשמשים ארוחה לכרישים הרעבים.

על פי חדשות ABC, היו אלה חמישה כרישים - שלושה מסוג כריש עמלץ לבן ושני כרישי טיגריס - שכל אחד מהם מגיע לאורך של יותר מ-4 מטרים ומסוכן מאוד לבני אדם. הקטע המרשים, שצולם במהלך השבוע שעבר בחוף קופס הארבור שבניו סאות' ויילס, אוסטרליה, פורסם ביוטיוב בשישי האחרון וצבר בפחות משבוע קרוב ל-100 אלף צפיות.

כרישים אוכלים לוויתן. אתר רשמי
בתיאבון חביבי/אתר רשמי

הצילום המדהים הזה מגיע שבוע אחרי שבחוף סמוך לאזור דווח על שני מקרים בהם כרישים תקפו בני אדם, שהתרחשו במרווח של פחות מ-24 שעות האחד מהשני - כשבתקרית הראשונה נפצע צעיר באורח קשה ובשניה נפצע קל גולש שלקח חלק בתחרות גלישה שהתקיימה כמתוכנן לאחר שמארגני האירוע סרקו את האזור והגיעו למסקנה השגויה שהאיום נמצא מאחוריהם.

עוד באותו נושא

צפו: צוללן מלטף כריש לבן ענק

לכתבה המלאה

הכרישים שהביאו לסגירת חופים בניו סאות' וויילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully