וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם היורה ברוסיה: יצור שנראה כמו דינוזאור קטן מפחיד את התושבים

5.7.2015 / 9:39

יצור מסתורי שדומה לדינוזאור נמצא על מרגלות נהר "אמור" ברוסיה ועורר בהלה במקום. בדיקהקצרה בגוגל חשפה שמדובר בלא פחות מצב אליגטור שטעה בדרך

צילום חובבים יוטיוב

בסרטון - צב אליגטור עצבני

צב אליגטור - לו שריון מכוסה בקוצים ומקור חד ומאיים - נמצא על גדות נהר אמור ברוסיה - אלפי קילומטרים מבית הגידול המקורי שלו, דרום-מזרח אמריקה. הצב - שנראה יותר כמו דינוזאור מאשר צב - עורר דיון ברשתות החברתיות במדינה לאחר שהאישה שנקראה למקום, אנסטסיה סטשינה, שיתפה את תמונתו ברשת עם הכותרת: "כשראינו אותו לא הבנו שזה צב. הוא הזכיר לנו דינוזאור".

גולשים רבים טענו שהתמונה מזויפת, אולם אז פרסמה אנסטסיה סרטון הוכחה בו נראים תושבי המקום מנסים לעזור לצב המפחיד לחזור למים. "הוא נתפס ע"י חברי הדייג", סיפרה אנסטסיה ל -Daily Mail, "הוא מיד יצר איתי קשר ומיהרתי לשם כדי לראות את היצור המדהים הזה ולצלם אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צב אליגטור שואג בקול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פה הוא נראה פחות מאיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור איך הגיע הצב עד לשם - אך הדייגים סבורים שהוא אינו לבד. "מעולם לא ראיתי דבר כזה וגם אף אחד מחבריי לא ראה. זה היה מפחיד. הוא ניסה לתקוף אותנו", סיפרה אנסטסיה על החוויה, "דיברנו עם הדייגים המקומיים והם חושבים שהוא לא היחיד שחי באזור - מאחר שבעלי חיים אלו לא נוהגים לחיות לבד". היה גם מי שהתלונן על התעללות בצב המסכן - כשבסרטון נראה אחד התושבים בועט בו, "היו תלונות, אבל לא עשינו שום דבר רע", מגיבה אנסטסיה לשמועות, "ניתן לראות בסרטון שפשוט עזרנו לו לחזור למים והוא שחה משם - ובזכותנו לא הפך לארוחת הערב של מישהו".

עוד באותו נושא

הצב הביוני ניצל בזכות מקור מטיטניום

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תושבי המקום עזרו לצב לחזור למים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנסטסיה: "בזכותנו הוא לא הפך לארוחת הערב של מישהו". כזה חמוד, פשוט לאכול אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully