וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אקי, מאחוריך: הבובה המדברת לימדה פעוטה בת שנתיים לקלל

9.7.2015 / 9:53

זוג הורים אנגלים קנו לבתם הפעוטה בובה ליום ההולדת. כשהגיעו הביתה, גילו שהצעצוע החדש לימד את בת השנתיים להגיד "פאק יו". כעת הם מנסים לגמול אותה מההרגל המגונה

SWNS TV

אמילי, בתם בת השנתיים של אנתוני בורידג' ושרה וויליאמס מבדפורדשייר, אנגליה, חגגה יום הולדת שנתיים. ההורים הנרגשים אספו כסף, ולקחו את אמילי לבחור צעצוע בסניף מקומי של "טויס אר אס". אמילי הקטנה בחרה בובת תינוקת שממלמלת בשפת תינוקות אם לוחצים על בטנה. ההורים שילמו סכום ששווה ל-150 שקלים על הצעצוע החדש, אבל כשהגיעו הביתה גילו שמשהו בתהליך הייצור השתבש, ולבובה החמודה יש השפעה הרסנית על בתם הפעוטה.

"אמילי הייתה נרגשת והחלה לשחק עם הבובה ברגע שהגענו הביתה. כשהיא לחצה לה על הבטן, שמענו את הקללה הראשונה. שרה ואני היינו המומים. לחצנו על הבובה בשנית, ושמענו את זה בבירור: היא אמרה "פאק, פאק, פאק יו"', סיפר האב הנסער.

לדברי ההורים, הצעצוע הסורר נלקח מהילדה הקטנה, אבל זה היה מאוחר מדי: אמילי בת השנתיים מסתובבת בבית ומקללת כמו נהג משאית שעבר דבר או שניים בחיים. "אנחנו לא יודעים איך לגרום לה להפסיק להגיד את זה", סיפרו ההורים הנואשים ל"דיילי מייל".

הבובה, שמתוארת באתר כצעצוע שעוזר לילדים להיגמל מחיתולים, הפכה את חייהם של ההורים הצעירים לגיהנום. דובר מטעם חברת הצעצועים מסר בתגובה כי "החברה מתגאה בצעצועים שלה, שמיוצרים באיכות גבוהה ואהובים מאוד על ידי ילדים רבים. בובת התינוקת קיימת כבר 24 שנים, והיא אחת הבובות הפופולריות ביותר שלנו. אנחנו מתנצלים בפני לקוחות שמבינים את מלמול הבובה כקללה". מעניין אם הוא היה מדבר כך אם בתו בת השנתיים הייתה מקללת אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully