וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בחלל: האם השידור החי של נאס"א נקטע בגלל חייזרים?

2.7.2015 / 10:08

סרטון מסתורי שלקוח מהשידור החי של נאס"א מציג לכאורה 3 עב"מים עוזבים את כדור הארץ. החשד התגבר כשנאס"א החליטה לקטוע את השידור החי באמצע ללא סיבה ברורה

NASA

מה נאס"א מנסה להסתיר מאיתנו? זו השאלה שמטרידה את הרשת בימים האחרונים - כשסרטון שפורסם ביוטיוב ולקוח מתוך שידור חי של נאס"א חושף את מה שנראה כמו 3 עב"מים נוטשים את כדור הארץ וטסים לחלל - רגע לפני שהשידור נקטע ועבר למסך שחור.

נאס"א מסרבת להגיב על הופעת האובייקטים המטושטשים, אך זו ההודעה שהופיעה לאחר קטיעת השידור החי: "אנא המתן. ניסוי הצפייה בכדור הארץ נמצא בחילופי מצלמות, או שאנו חווים אובדן תקשורת זמני עם תחנת החלל הבינלאומית".

עב"מים בשידור חי של נאס"א. צילום מסך
האם אלו עב"מים שנוטשים את כדור הארץ?/צילום מסך

הסרטון פורסם בסופ"ש האחרון ביוטיוב וזכה מאז ליותר מ-400 אלף צפיות ולשפע של תאוריות קוספירציה על מבקרים מהחלל החיצון. "אני אוהב את איך שנאס"א קטעו את השידור החי בדיוק ברגע הזה. זה כל כך ברור שהם יודעים מה קורה שם", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "אז אנחנו הולכים פשוט להתעלם מזה או שהגיע הזמן שלנו להבין שאנחנו לא לבד בעולם הזה ושהממשלה משקרת לנו כל הזמן הזה".

כמובן שקיימת האפשרות שמי שפרסם את התיעוד המחשיד הזה ערך את הקטע לפני והוסיף אובייקטים אפורים שיגרמו לנו להילחץ. אולם המגיבים לסרטון ממהרים לבטל את האפשרות הזאת, "השידור החי של נאס"א פתוח אצלי 24/7 ושום דבר לא מתקרב למה שאני ראיתי שם. לעב"מים יש יכולת להופיע ולהיעלם והם פשוט ענקיים".

עוד באותו נושא

סערה בחלל: מי הצליח לבנות פירמידה מושלמת על כוכב מאדים?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully