וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בחלל: מי הצליח לבנות פירמידה מושלמת על כוכב מאדים?

27.6.2015 / 10:22

תמונות חדשות שצולמו על ידי סוכנות החלל האמריקאית מעוררות סערה ברשת, לאחר שגולשים גילו פירמידה על הכוכב האדום. "מדובר בתכנון מדוקדק, לא בסתם משחקים של אור וצל"

עמוד היוטיוב Paranormal Crucible

חשבתם שפירמידות קיימות רק במצרים? חובבי תיאוריות קונספירציה ישמחו להסביר לכם כמה אתם טועים, ומעכשיו ניתן למצוא פירמידה גם על כוכב הלכת מאדים. משתמש יוטיוב בשם "מצרף על טבעי" (Paranormal Crucible) טוען כי הפירמידה שנבנתה על מאדים היא לא תוצאה של אור וצל, אלא תוצר של עבודה קשה של חייזרים מיומנים היטב.

"חפץ מלאכותי מדהים נמצא על הכוכב האדום. גודלו של האובייקט הוא כשל מכונית קטנה, מה שגורם לנו להאמין שחלק גדול מהפירמידה הזו קבור מתחת לאדמה", נכתב בתיאור הסרטון. התמונות של הפירמידה צולמו על ידי סוכנות החלל האמריקאית NASA בחודש מאי האחרון, וכעת הן מהוות כר פורה לאנשים עם דימיון מעורר קנאה. "צורתה המושלמת של הפירמידה מוכיחה כי מדובר בתכנון מדוקדק, ולא בסתם משחקים של אור וצל".

פירמידה התגלתה על המאדים. צילום מסך
פירמידה התגלתה על המאדים/צילום מסך

למרבה הפלא, הפירמידה על המאדים היא לא היחידה שנמצאה לאחרונה: ביום רביעי האחרון דיווחו ב-CNN כי על הכוכב הלכת הננסי קרס, שנמצא בין מאדים ויופיטר נראיתה פירמידה שמתנשאת לגובה של ארבעה קילומטרים מעל פני הקרקע של הכוכב, ובנאס"א טענו שהיא "מסקרנת". האם יש משהו שלא מספרים לנו?

עוד באותו נושא

אקדח על המאדים: האם החייזרים מתכנננים מלחמה?

לכתבה המלאה

הנה הפירמידה על קרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully