וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין בכיר מירושלים נעצר בחשד למעורבות ברצח עו"ד יורם חכם

30.6.2015 / 19:53

החשוד נחקר במשרדי להב 433 ויובא מחר לדיון בהארכת מעצר. מעצרו מגיע יומיים לאחר זה של ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול בחשד דומה. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

פרשה 512: יומיים לאחר מעצרו של העבריין אסי אבוטבול בחשד למעורבות ברצח יורם חכם ב-2008, נעצר היום (שלישי) כי עבריין בכיר מירושלים בחשד דומה. לפי שעה שמו אסור לפרסום. החשוד נחקר משעות הבוקר בלהב 433 ויובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו מחר בשעה 08:30 בבוקר בבית משפט השלום בראשון לציון. מהמשטרה נמסר כי החקירה המחודשת בראשיתה וצפויים מעצרים נוספים.

לפי החשד, המניע למעשה של אבוטבול לכאורה הוא סכסוך כספי שנגלע בין ראש ארגון הפשיעה לפרקליט. במשטרה טוענים כי אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו חכם, הוא דרש מעורך הדין חלק מהסכום שהעביר לו עבור הייצוג המשפטי, אולם האחרון סירב.

לקריאה נוספת:
משפחתו של עו"ד חכם: "הופתענו שאסי אבוטבול חשוד ברצח"
האיש שהוביל למעצר אבוטבול בחשד לרצח: עד מדינה מארגון אברג'יל
פוסט-אברג'יל: איך ייראה עולם הפשע הישראלי אחרי פרשה 512?

פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זירת הרצח של עו"ד חכם ב-2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מעצרו של אבוטבול הותר אתמול לפרסום עם הבאתו להארכת מעצר. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בתשעה ימים, עד ל-7 ביולי. אבוטבול מכחיש את המיוחס לו. לשופט אמר: "אני יכול לפגוע בעצמי בגלל תנאי המעצר".

הרצח של חכם אירע ב-11 ביוני 2008. מטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה באור יום ברחוב יגאל אלון בלב תל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב לארבע בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. מיד לאחר האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה, שחלקים ראשונים מפרטיה הותרו לפרסום אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully