וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון פשיעה נעצר בחשד למעורבות בפרשה חמורה

28.6.2015 / 15:46

החשוד, עבריין מוכר, נעצר במסגרת התפתחות בפרשה בחודשים האחרונים, ונחקר עתה גם בחשד שהיה מעורב בתיק פלילי מוכר מהשנים האחרונות. לפי שעה אסור לפרסם את שמו או את העבירות המיוחסות לו. המשטרה: התפתחות משמעותית בפרשה

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

(מי יתפוס את מקומם של גדולי הפשע? צפו בדיון באולפן וואלה!NEWS)

ראש ארגון פשיעה נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות בתיק פלילי מוכר מהשנים האחרונות במסגרת פרשה 512. לפי שעה אסור לפרסם את שמו של החשוד, ובית המשפט אף הטיל איפול מלא על העבירות המיוחסות לו. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בגין החשד המיוחס לו.

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרם של יצחק אברג'יל, אבי רוחן ומוטי חסין ב-13 ימים, במסגרת פרשה 512. במהלך דיונו של רוחן אמר נציג המשטרה כי ישנה התפתחות משמעותית מהארכת מעצרו הקודמת.

לקריאה נוספת:
פרשה 512: הוארך מעצר החשוד שלא הובא לדיון בבית המשפט במועד
הערכה: "בתוך שבועיים - כתבי אישום ראשונים בפרשה 512"
התפתחות דרמטית בפרשה 512: עבריין בכיר גויס כעד מדינה

תיקי חקירה, פרשת 512, בית משפט השלום בראשון לציון, 2 ביוני 2015. מגד גוזני
צו איסור פרסום על החשדות המיוחסות לעבריין המוכר. פרשה 512/מגד גוזני

גורם בכיר במשטרה העריך לפני כשבועיים כי בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום ראשונים בפרשה 512. "יש ראיות טובות וחזקות לגבי חלק מהפרשות הנחקרות בפרשה הגדולה", אמר. הוא אף ציין כי הוא "אופטימי" באשר להתפתחויות.

בחודשים האחרונים נעצרו שורה של ראשי ארגוני פשיעה, בהם החשוד האמור. מעצרו הוארך מאז כמה פעמים. בימים אלו שוהים במעצר עשרות עבריינים, חלקם בכירים מאוד, בחשד לשורה ארוכה של עבירות, הכוללות חיסולים וניסיונות חיסול, חברות בארגון פשיעה, יבוא וסחר בסמים ועבירות מס והלבנת הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully