וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד נחקרה בחשד לקבלת טובות הנאה מפישר כפרקליטת מחוז

22.6.2015 / 20:26

פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר נחקרה באחרונה בלהב 433 ונשאלה בין היתר לגבי טובות הנאה שקיבלה לכאורה מעו"ד רונאל פישר. זאת, שבועיים לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הורה לחקור את הנושא

צילום: עומר מירון, מור שאולי, עריכה: מתן חדד

פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר רות דוד נחקרה באחרונה ביחידת להב 433 במסגרת פרשת פישר. בין היתר, היא נשאלה על קבלת טובות הנאה לכאורה מעורך הדין רונאל פישר בעת שכיהנה בתפקידה בכיר בפרקליטות.

ביום חמישי לפני כשבועיים הורה היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לפתוח בחקירה על התנהלותה של דוד סביב הטענות על ניגוד עניינים ופגיעה בטוהר המידות. זאת, לאחר שהמשטרה ציגה את ממצאי הבדיקה הראשוניים שהתקבלו בשעות האחרונים, המניחים תשתית לחשד לביצוע עבירות פליליות. בשלב זה, נמסר אז, לא עלו ממצאים המבססים חשד להטיות בטיפול בתיקים על ידי דוד בזמן שהייתה פרקליטת מחוז.

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד דוד על עבירות של קבלת נכסים שהושגו בפשע ושיבוש מהלכי משפט בגין חלקה בפרשה שבה מעורב עו"ד פישר וקצין המשטרה לשעבר ערן מלכה. גורמים במשרד המשפטים העריכו לפני כשבועיים כי ייתכן שבעקבות עדותו של מלכה במסגרת הסדר הטיעון עמו יתוקן כתב האישום ויוחמרו האישומים נגדה.

לקריאה נוספת:
"תשנה את העדות בתיק ההריגה, אסדר לך עבודה ב'ב. יאיר'"
האם שטיין וקצין בכיר טייחו חקירת מקורב לפישר בחשד להריגה?
פרקליטת פישר: מלכה היה בקשר עם עו"ד נוסף; מח"ש מכחישה

רות דוד, בית משפט המחוזי ירושלים, 10 ביוני 2015. נועם מושקוביץ
רות דוד בבית המשפט בתחילת החודש/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully