וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב פרסום וואלה!NEWS: עשרות יסייעו לאם שצפויה להיזרק מביתה

ורוניקה לבקוביץ, אם לשלושה, תידרש לפנות את דירתה בקרוב אם לא תשלם חוב שהותיר לה בעלה, ומצבה הרפואי מונע ממנה לעבוד. יותר ממאה איש פנו בהצעות לסיוע. "לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים מוכנים לעזור"

כתבת: דנה ויילר-פולק, עורך: לירון בארי, צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: קשת סידי

יותר ממאה פניות התקבלו שלשום (רביעי) במערכת וואלה!NEWS בעקבות פרסום סיפורה של ורוניקה לבקוביץ, שצפויה להיזרק לרחוב יחד עם שלושת ילדיה בתוך שבועיים. זאת בשל חוב שהותיר לה בעלה, שעזב את הבית לפני כחודש וצו פינוי שהוצא לה לסוף החודש.

"הופתעתי מאוד ממספר הפניות שקיבלתי בעקבות הפרסום", אמרה לבקוביץ בת ה-34 מראשון לציון. "כתבתי פוסט כמה ימים קודם לכן, וכמה אנשים פנו וסייעו מעט, אך מספר כזה של אנשים זה משהו לא רגיל. לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים מוכנים לעזור לאדם שלא מכירים ונמצא במצוקה".

עוד בוואלה!NEWS:
מצוד אחר החשוד בטבח בכנסייה; המשטרה פרסמה תמונתו
ליברמן מציע: שלילת מימון ממפלגות התומכות בחרם על ישראל
ראש עיריית אור יהודה החשוד בעבירות מין התפטר מתפקידו

ורוניקה לבקוביץ', בביתה בראשון לציון, יוני 2015. יותם רונן
"הופתעתי מאוד ממספר הפניות שקיבלתי". לבקוביץ/יותם רונן

לבקוביץ, אם לשלושה ילדים בני שלוש, חמש ו-13, נאלצת לפנות את דירתה השכורה בסוף החודש אחרי שבעלת הבית, שלא קיבלה תשלומי שכר דירה, פנתה לבית משפט בדרישה לפנותם. במקביל נאלצת לבקוביץ להתמודד עם כלכלת שלושת ילדיה כשאינה מסוגלת לעבוד בשל בעיות רפואיות שונות ומחלת טרשת נפוצה שהתגלתה אצלה לפני כשנה וחצי. לפני חודשיים אושרו לה 60% נכות המזכים אותה בקצבת נכות של 2,500 שקל, אך את ארבע הקצבאות הראשונות עליה להעביר לעורכת הדין שטיפלה בתיק בגין שכר טרחה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הפחד הכי גדול שלי שלא יהיה מי שישמור על הילדים"

"הבוקר לא הייתי מסוגלת לקום מהמיטה בגלל הירדמויות של הרגליים", תיארה. "על הטיפול האחרון נאלצתי לוותר כשזה היה בסמוך ליום שבעלי עזב את הבית, ולא היה מי שיהיה עם הילדים. הפחד הכי גדול שלי עכשיו הוא שאאלץ להתאשפז, או גרוע מזה, ולא יהיה מי שישמור על הילדים".

בין שלל הפניות שהתקבלו והציעו סיוע כספי וברכישת מזון וציוד לבית הספר, התקבלה גם פנייה של הומיאופת שהציע לטפל בלבקוביץ ללא עלות על מנת להקל את תופעות הלוואי של מחלתה. כמו כן, התקבלה פנייה מצד משרד עורכי דין שהציע ללבקוביץ ליווי משפטי בכל צרכיה המידיים, ובהם פתיחה בהליך גירושים והגשת בקשה לדיור ציבורי. זאת לאחר שפנייתה לאגף לסיוע משפטי של משרד המשפטים הובילה לתור רק בסוף החודש, יומיים לפני שתיאלץ לעזוב את דירתה.

למעוניינים לסייע לורוניקה ניתן לתרום לחשבון בבנק הדואר שמספרו 24596502, סניף 324 או 001 - תלוי בבנק המעביר - על שם לריסה לבקוביץ, אמה של ורוניקה.

לפניות לכתבת: danawp@walla.com

(עדכון ראשון: 20:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully