וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות נשמעו בצפון רמת הגולן; לא אותרו נפילות

האזעקות נשמעו במרום גולן, עין זיוון, קשת ואלוני הבשן. לא אותרו נפילות ועדיין לא ברור אם מדובר היה בירי שעמד לזלוג ממלחמת האזרחים בסוריה. מדובר צה"ל נמסר: "הנושא בבדיקה"

צילום: מאיר וקנין, עריכה: ליאור קירשנר

(קרבות עזים בגולן הסורי, אתמול)

אזעקות נשמעו בצהריים (רביעי) ביישובי צפון הגולן ובהם אלוני הבשן, עין זיוון ומרום הגולן. התושבים ירדו למקלטים, ולאן שעות אחדות התברר כי לא אותרו נפילות באזור. טרם ברור אם מדובר היה בירי שעמד לזלוג ממלחמת האזרחים בסוריה. האזור אשר הופעלו בו האזעקות סמוך למעבר קוניטרה, שמעברו הסורי מתנהלים קרבות עזים בין ארגונים איסלאמיסטים וכוחות המורדים לבין אנשי צבא אסד. מדובר צה"ל נמסר: "הנושא בבדיקה".

עוד חדשות בוואלה!NEWS:
הקליקה הירושלמית שהצמיחה אימפריית נדל"ן - ומכבסת כסף לאברג'יל
אחרי 3 שנים: חרבי עוד מחכה לחזור לגבעת האולפנה שנלקחה ממנו
האם כיל ייצאה טכנולוגיות בניגוד לתנאי מניית הזהב?

רמת הגולן, אזור נפילת הפצמ"רים, אפריל 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
זליגת אש מסוריה לרמת הגולן הישראלית, אפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

לפני כחודש התפוצצה פצצת מרגמה בשטח ישראל, בסמוך לגדר הגבול עם סוריה בצפון רמת הגולן. איש לא נפגע ולא נגרם נזק כתוצאה מהירי. גם אז היה מדובר בפצמ"ר שנפל כתוצאה מזליגת הקרבות בין המורדים לצבא סוריה ולא בירי מכוון.

בסוף אפריל זלגו שתי פצצות מרגמה מסוריה ונפלו באזור עין זיוון שברמת הגולן. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בטרם הנפילות הופעלה אזעקה באזור רמת הגולן ובעמק החולה ובאזור נשמעו פיצוצים, וכוחות צה"ל פתחו בסריקת האזור. עם זאת, תושבים טוענים שבאזור הנפילה לא נשמעה אזעקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully