וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצת מרגמה נפלה בצפון רמת הגולן; אין נפגעים או נזק

17.5.2015 / 18:37

פצצת המרגמה נפלה בסמוך לגבול עם סוריה. מדובר בזליגה ממלחמת האזרחים המתחוללת בגולן הסורי ולא בירי מכוון. טרם הנפילה לא נשמעה אזעקה באזור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשן מיתמר מעל אזור הנפילה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

פצצת מרגמה אחת נפלה לפני זמן קצר (ראשון) בשטח ישראל, בסמוך לגדר הגבול עם סוריה בצפון רמת הגולן. עד כה לא ידוע על נזק או על נפגעים. לפני הנפילה לא נשמעה אזעקה באזור. מדובר בפצמ"ר שנפלה כתוצאה מזליגת הקרבות בין המורדים לצבא סוריה, הנאמן לנשיא בשאר אסד, ולא בירי מכוון.

בסוף החודש שעבר זלגו שתי פצצות מרגמה מסוריה ונפלו באזור עין זיוון שברמת הגולן. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בצה"ל קראו לחקלאים באזור לצאת משטחי המרעה, אך הבהירו ליתר האזרחים כי ניתן לחזור לשגרה. בטרם הנפילות הופעלה אזעקה באזור רמת הגולן ובעמק החולה ובאזור נשמעו פיצוצים, וכוחות צה"ל פתחו בסריקת האזור. עם זאת, תושבים טוענים שבאזור הנפילה לא נשמעה אזעקה.

בנוסף, יום למחרת זלג ירי מקלעים מהלחימה בסוריה לאזור המטעים בעין זיוון שבגולן. לא היו נפגעים. החקלאים במטעים הסמוכים הונחו לגלות ערנות. כמו כן, שבוע לפני כן התפוצצה פצצת מרגמה באזור רמת הגולן ולא דווח על נזק או נפגעים. גם אז על פי הערכת גורמי צבא מדובר היה בירי שזלג מסוריה.

עוד בוואלה חדשות:
יום ירושלים: שני שוטרים נפצעו קל בעימותים בשער שכם
רוזנשטיין התלונן: רות דוד גייסה נגדי עדי מדינה בדרך לא-כשרה
דרוש מנהיג: האם מחאת יוצאי אתיופיה תצליח להתרומם מחדש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully