וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב של דורון: "כל עוד אני לא יוצאת לפורום הכול טוב"

לרגל שחרורה הראשון מבית החולים מאז שנפצעה במועדון הפורום בבאר שבע, החליט מנהל הפאב בקיבוץ ברור חיל לערוך ערב שכל הכנסותיו יוקדשו לדורון ומשפחתה, שהוריה הפסיקו לעבוד מאז שנפצעה. "מרגש שאדם שלא מכיר אותי החליט לארגן לי מחווה כזאת"

צילום: שי מכלוף, ניב אהרנוסון, עריכה: שניר דבוש

פאב אוסוולדו בקיבוץ ברור חיל שבדרום לבש אמש (שלישי) חג עם הגעתם של עשרות בני משפחה וחברים לערב שמוקדש כולו לדורון גנון, החיילת שנפצעה באורח קשה לפני כשלושה חודשים לאחר שנמחצה על ידי אחד המבלים במועדון הפורום בבאר שבע. את הערב, שנערך לרגל יציאתה הראשונה מבית החולים השיקומי לביתה, אירגן אלי אבוטבול, מנהל הפאב שהחליט כי כל ההכנסות ממנו יועברו למשפחתה של גנון, שהוריה הפסיקו לעבוד עקב פציעתה. בערב הופיעו שורה של אמני סטנד אפ ומחיר כרטיס היה מאה שקלים.

יהודה גנון, אביה של דורון, סיפר שהיא מאוד מתרגשת מהאירוע. "אנחנו מתרגשים וגם דורון לא נרדמה כמה לילות מרוב התרגשות לכבוד הערב המיוחד", אמר והודה לבעל הפאב על ההירתמות. "זה מרגש אותנו, ההירתמות של עם ישראל למען דורון".

עוד בנושא:
אחרי סגירת ה"פורום": מסע לחצים על מפקד מחוז הדרום
בעקבות פציעת החיילת: מועדון הפורום ייסגר למשך 30 יום
דורון מונשמת אחרי שהתמוטטה: "המסיבה המשיכה כאילו שהיא חפץ"

דורון גנון, הבחורה שנפצעה במועדון הפורון בבאר שבע, משתחררת מבית החולים. יוני 2015. ניב אהרונסון
לא נרדמה כמה לילות מרוב התרגשות. גנון, לפני שיצאה מבית החולים/ניב אהרונסון

אמה של דורון, גליה, ניצלה את המעמד כדי למנוע את האסון הבא. "אני רוצה להודות לכולם, יש בי קצת כעסים, אני נורא מתרגשת מהערב ורוצה להגיד לכל הבליינים שלא ישתו הרבה וישימו לב לכל הדברים שקורים מסביב כשהם במועדון". גליה הוסיפה שהיא מאוד מתרגשת לרגל חזרתה של בתה הביתה, ואמרה כי "חלק מהשיקום זה להיות בבית. כיף גדול לקבל אותה בבית".

כשנכנסה דורון למקום על כיסא הגלגלים, כולם נעמדו לכבודה, ורבים מהאורחים אף הזילו דמעה. "לא האמנו שהרגע הזה יגיע, כולם פה מתרגשים לראות את דורון מחייכת, זה הדבר הכי חשוב לנו", אמר אחד מהנוכחים.

גם דורון לא הסתירה את ההתרגשות והודתה לבעל הפאב על היוזמה הלא מובנת מאליה. "מרגש, הולכים לראות את המשפחה, החברים, וגם פעם ראשונה שאראה הרבה אנשים שלא ראו אותי מאז שנפצעתי", אמרה וציינה שהיא הכי מתרגשת לראות את חברותיה הקרובות. "בלי קשר, מרגש שאדם שלא מכיר אותי החליט לארגן לי מחווה כזאת. מראה שלאנשים אכפת. זה משמח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"אני מנסה להיות אופטימית"

בסוף השבוע האחרון דורון יצאה לראשונה לביתה לאחר שלושה חודשי אשפוז, ושבה למחלקה. את החודש הראשון לפציעתה העבירה גנון במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ולאחר מכן הועברה למחלקת שיקום נשימתי בבית החולים תל השומר. כשהחלה לנשום בכוחות עצמה הועברה למחלקה לשיקום נוירולוגי, שם היא עוברת מדי יום טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וטיפולי שיקום נוספים.

"הייתי בשוק, אבל היה ממש כיף", סיכמה דורון את האירוע. "אני כבר מחכה לשישי הבא עוד פעם", שבו שוב תורשה לצאת מבית החולים למשך סוף השבוע. "היה כיף להתאפר ולהתלבש, זה תמיד כיף. את השמלה בחרתי בלי למדוד". גם האירוע המצער הוזכר באותו ערב, אולם היה נראה שהיא עושה הכול כדי להתגבר על החותם שהותיר בה. "כל עוד אני לא יוצאת לפורום הכול טוב. את הפורום אני לא יכולה לראות. אבל מה שהיה היה, אני המשכתי הלאה ושיקפוץ לי", אמרה גנון. "מבחינתי לקום בבוקר זה מאמץ. לא קל פה. זה להיות מנותקת מכולם. הטיפולים קשים ולפעמים יש יום באסה. אבל אני מנסה להיות אופטימית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully