וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פציעת החיילת: מועדון הפורום ייסגר למשך 30 יום

2.4.2015 / 14:06

צו הסגירה התקבל בתום דיון שנערך במשטרה בנוגע להתפתחות החקירה. על אף ערעור המשטרה, הבעלים של המועדון שוחרר למעצר בית. גורמים במשטרה טוענים כי חומר הראיות מצביע על התנהלותו הרשלנית לכאורה

עריכה: יאיר דניאל

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, חתם היום (חמישי) על צו סגירה מנהלי למועדון "הפורום" ולמתחם ה'פקטור קיץ' (האזור במועדון שבו נפצעה גנון - י"ג) שבבאר שבע, למשך 30 יום. זאת, בעקבות פציעתה הקשה של החיילת דורון גנון בסוף השבוע האחרון במהלך מסיבה שהתקיימה במקום.

ההחלטה על סגירת המועדון התקבלה בתום דיון שנערך במשטרה בנוגע להתפתחות החקירה בחשד לרשלנות של בעלי המועדון. לאחר העיון בחומר הראיות המצביע על התנהלות רשלנית לכאורה ולאחר התייעצות עם היועצת המשפטית של המחוז הדרומי, חתם מפקד המחוז על הצו.

עוד בנושא:
פציעת החיילת במסיבה: בעלי "הפורום" שוחרר למעצר בית
בעל המועדון שבו נפצעה החיילת הורשע במוות ברשלנות באסון ערד
דורון מונשמת אחרי שהתמוטטה: "המסיבה המשיכה כאילו שהיא חפץ"

דורון גנון, נפצעה במועדון הפורום בבאר שבע. פייסבוק, אתר רשמי
דורון גנון, החיילת שנפצעה באורח קשה/אתר רשמי, פייסבוק

בתוך כך, דחה היום בית המשפט המחוזי בבאר שבע את ערעור המשטרה ושיחרר את בעלי מועדון, יוסי שוורץ, למעצר בית. "לא שוכנעתי שנפלה טעות בהחלטת השופט במעצרים", קבע השופט והוסיף: "מדובר בפעולות שביצועם אינו מחייב התרת החשוד במעצר". בסוף הדיון יצא שוורץ ואמר: "זהו תחילתו של הצדק". שוורץ עצמו בירך על ההחלטה ואמר: "(יש) תחושה שנעשתה התחלה של צדק. אני בסערת רוחות כרגע, אשמח לדבר בהמשך לאחר שאבין את כל הנתונים, נגיב בהתאם ונתקדם בהתאם".



שוורץ נעצר ביום שלישי בחשד לגרימת חבלה ברשלנות, ולניהול עסק ללא רישיון. "מתחם ה'פקטור קיץ' נפתח באישורו ובידיעתו של שוורץ, למרות שלמקום אין רישוי עסק כנדרש בחוק", אמר נציג המשטרה.

ראש מחלקת החקירות בתחנת באר שבע, דורון אלוני, זעם על החלטת בית המשפט ואמר: "החוקים הם רק המלצה במועדון הפורום. מדובר במסיבות של אלפי נערים. יש פה זלזול בחיי אדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עדיין מוקדם להאריך את סיכויי ההתאוששות של גנון

גנון, חיילת בת 19 מקריית גת, נפצעה באורח קשה בעת שבילתה במועדון לאחר שצעיר נפל עליה. ככל הנראה, גנון ישבה סמוך לבמה במועדון והבליין נפל עליה מהבמה. צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר, שם היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשמת וסובלת מפגיעה בעמוד השדרה. בימים האחרונים חל שיפור במצבה והיא החלה לנשום בכוחות עצמה, אולם מבית החולים נמסר כי עדיין מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully