וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ריבלין בירך בערבית: "סלאם עליכום"

נשיא המדינה השתתף בטקס לציון יום העצמאות של הממלכה ההאשמית והפתיע את הנוכחים כשבירך בערבית. על הקשר בין המדינות אמר: "מקווה ששיתוף הפעולה רק יתחזק". שגריר ירדן: "חלה התפתחות בנושא הפרויקטים"

צילום: לע"מ, עריכה: שניר דבוש

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, השתתף אמש (שלישי) באירוע לכבוד יום העצמאות הירדני שקיימה שגרירות ירדן בישראל במלון דן פנורמה בתל אביב. בראשית דבריו ברך הנשיא את העם הירדני ואת משפחת המלוכה בערבית: "שלום עליכם, ברצוני לברך את העם הירדני כולו לרגל יום העצמאות של הממלכה ההאשמית". הנשיא המשיך את הברכה באנגלית והוסיף: "אני מאחל לכם עוד ימי עצמאות רבים".

בטקס, במעמד השגריר הירדני וואליד עבדאת ורעייתו מאיס, הדגיש הנשיא את משמעות הקשר עם ירדן ואת חשיבות מעמדה במזרח התיכון. "ירדן היא אי של יציבות באזורנו המורכב. נפעמתי לראות את הרגישות והחוכמה שבה מתמודדת הממלכה ההאשמית עם האתגרים והשינויים העוברים באזורנו. זו משימה לא פשוטה", אמר והוסיף כי מאז חתימת הסכם השלום שיתוף הפעולה בין ישראל וירדן עולה מדי שנה בכל התחומים: באלה הכלכליים, באלה החברתיים, וביוזמות פורצות דרך. "אני מקווה ששיתוף הפעולה רק יתחזק בכדי להביא תועלת לכל תושבי האזור".

בסיום דבריו התייחס הנשיא לצום הרמדאן הקרב ושלח את ברכתו לתושבי הממלכה. "חבריו של אבי סיפרו לי, שהוא נהג לצום בחודש הרמדאן מתוך כבוד לחבריו ולשכניו המוסלמים. ברוח הזו חונכתי ולמדתי אודות העושר של האיסלאם, יופיו, חסדיו והרחמים שבו".

השגריר עבדאת הודה לנשיא ואמר: "החזון והאומץ של שני המנהיגים, ראש הממשלה יצחק רבין והמלך חוסיין איפשרו לשתי המדינות שלנו לחתום על הסכם היסטורי שהבטיח הכרה הדדית והחל את היחסים הדיפלומטיים בינינו. השנה ראינו התפתחות משמעותית בשיתוף הפעולה בפרויקטים בתחום המים והאנרגיה".

(עדכון ראשון: 22:36)

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
צה"ל הכריז על שטח צבאי בצפון רמת הגולן - וביטל כעבור שעתיים
בחברה קדישא טוענים: "האב עורר פרובוקציה כדי להימנע ממאסר"
משפחת הנדרסת לא תקבל פיצויים: "הייתה נרקומנית"

הנשיא ראובן ריבלין עם אשת השגריר הירדני בישראל מאיס עבידאת ובתה. מארק ניימן / לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
ריבלין ומשפחתו של השגריר/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן / לע"מ
נשיא המדינה ראובן ריבלין לוחץ יד לשגריר הירדני בישראל וואליד עבדאת. מארק ניימן / לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
עם השגריר עבדאת/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן / לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully