וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע באגף התנועה: השוטר החשוד בפדופיליה נחשד גם בהדחה לזנות

16.6.2015 / 9:18

המתנדב עופר טמסוט, שנעצר בחשד למעשי פדופיליה, חשוד גם בשידול ובהדחה לזנות של ילדות בנות 12 עד 15. "הוא פיתה את הקורבנות שלו וניסה לסחוט אותן". מחר צפויה המשטרה להגיש נגדו הצהרת תובע

אזיקים. אורי לנץ
"הוא פיתה את הקרבנות שלו"/אורי לנץ

זעזוע באגף התנועה במשטרה: המתנדב עופר טמסוט, שנעצר בשבוע שעבר בחשד למעשי פדופיליה, חשוד עתה גם בשידול ובהדחה לזנות של ילדות בנות 12 עד 15. בידי חוקרי ימ"ר תל אביב עדויות של תשע ילדות מרחבי הארץ שנפלו קורבן למעשיו. המשטרה צפויה להגיש מחר (רביעי) הצהרת תובע נגד השוטר המתנדב, תושב פתח תקווה.

לדברי גורם במשטרה, הצליחו החוקרים לאתר תמונות וסרטונים במחשב של החשוד ומהם עולה החשד כי השוטר קיים יחסי מין וירטואליים עם הילדות, כשאת חלקן הוא אף הוביל לבתי מלון בתל אביב, שם קיים איתן יחסי מין. חוקר המשטרה אילן פופלינגר סיפר בדיון בבית משפט השלום בתל אביב כי "יש התפתחות רבה בחקירה ונתגלו עבירות חדשות חמורות ביותר, בהן הבאת קטין מתחת לגיל 14 לזנות". לדבריו, "הוא פיתה את הקרבנות שלו וניסה לסחוט אותם. הוא איים עליהם שהוא יודע את הפרטים של המשפחות שלהם".

השוטר המתנדב נעצר על ידי בלשי ימ"ר תל אביב בעקבות תלונה שהוגשה נגדו ובה נטען כי הוא "צד" ילדות באינטרנט שעמן קיים שיחות מין ועם חלקן גם יחסי מין ברשת. בעקבות החקירה איתרו החוקרים רשימה של עשרות ילדות שעמן על פי החשד שוחח טמסוט החשוד גם בקיום יחסי מין עמן. עד עתה כה נגבו עדויות מתשע ילדות ובמשטרה עושים מאמץ כדי לאתר ולגבות עדויות נוספות מילדות שהופיעו במחשב של החשוד. "עולה תמונה קשה של חשדות למעשים פדופילים חמורים ביותר", אמר קצין במשטרת תל אביב.

מאגף התנועה נמסר כי "בעקבות החקירה בעניינו של המתנדב הנחשד בעבירות אותן ביצע שלא במהלך תפקיד, המשטרה ביצעה כלפיו גריעה מיידית וארצית, כך שלא ישוב לפעילות כמתנדב".

עוד ידיעות בנושא
חשד לרצח בצפון: אישה בת 45 נמצאה ללא רוח חיים בביתה
שוטר הואשם בהעברת פרטי אזרחים לעבריין – אך לא הודח
8 שנות מאסר לצעירים ממזרח ירושלים שתכננו פיגוע באולם שמחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully