וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר חשוד שקיים יחסי מין עם ילדות: "יצא לצוד אותן"

8.6.2015 / 13:27

שוטר מתנדב, בן 25 מפתח תקווה, חשוד כי נהג לאתר ילדות ונערות בגילאי 14-11 דרך אתרי אינטרנט ולקיים עמן יחסי מין ויחסים וירטואליים. מעצרו הוארך ב-5 ימים. "המסוכנות מצדו זועקת לשמיים"

אזיקים. אורי לנץ
"מדובר בצייד ילדות קטנות"/אורי לנץ

פרשת מין חמורה נחשפה הבוקר (שני) על ידי משטרת תל אביב: שוטר מתנדב, בן 25 מפתח תקווה, נעצר בחשד כי קיים יחסי מין עם ילדות ונערות בגילאי 14-11. על פי החשד, השוטר, עופר טמסוט, נהג לאתר ילדות דרך אתרי אינטרנט ולקיים עמן יחסי מין, לעיתים בבתי מלון, כמו גם יחסי מין וירטואליים.

בית משפט השלום בתל אביב הורה על הארכת מעצרו בחמישה ימים. במהלך הדיון אמר חוקר היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב, רב-סמל ראשון אילן פופלינגר: "אני מזועזע ממעשיו של החשוד. אני יכול לומר שמדובר פה בצייד ילדות קטנות. הוא פשוט יצא לצוד אותן".

החוקר הוסיף וסיפר כי מדובר במספר רב של קורבנות שנפגעו על ידי השוטר. "אלו עבירות חמורות ביותר. המסוכנות מצדו זועקת לשמים. החקירה בראשיתה והיא מתעצמת. החשוד קשר עצמו לאירועים", חשף.

השופט ירון גת אמר כי מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר נגד השוטר. "על פי הנתונים שנאספו עד כה עולה תמונה של ביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות רשת האינטרנט ואף במפגשים ישירים. בנסיבות אלו סבורני כי נשקפת מהחשוד מסוכנות", אמר.

עוד בוואלה!NEWS:
הפרדה בגדה? תחנות אוטובוס רק ליהודים, פחות מחסומים לפלסטינים
שר החוץ של צ'כיה: "אם המצב לא ישתנה, נתקשה להגן עליכם"
מחקר: הסכם שלום יזרים לישראל 123 מיליארד דולר בעשור

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully