וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "כותבים לי שאני אידיוט, אבל אני עונה"

נשיא ארצות הברית סיפר בריאיון על חייו האישיים בבית הלבן, על המכתבים שמגיעים אליו מדי ערב - וגם על החיים שאחרי הבחירות שישימו סוף לכהונתו. "אנשים מופתעים לשמוע שאנחנו משלמים בעצמנו על מצרכים"

הנשיא אובמה ורעייתו הגברת הראשונה מישל אובמה במהלך אירוע סינקו דה מאיו בבית הלבן, מאי 2011. Roger L. Wollenberg, GettyImages
"מישל תחליט איפה נהיה ביום שאחרי". ברק ומישל אובמה/GettyImages, Roger L. Wollenberg

נשיא ארצות הברית ברק אובמה סיפר בריאיון לתכנית "אקסטרה" של רשת ABC ששודר שלשום (חמישי) כי הוא עונה למכתבים של אזרחים שקוראים לו "אידיוט". לדבריו, "אני מקבל בכל ערב עשרה מכתבים מתוך 40 אלף המיילים וההודעות שמגיעים לבית הלבן. חלק מהם פשוט מודים על משהו, חלק כותבים שאני אידיוט. נראה לי שהם מופתעים שאני עונה".

הנשיא עוד סיפר כי שתי בנותיו, מליה וסשה, "נהדרות". אובמה הוסיף: "הן עובדות קשה, הרבה יותר מכמה שאני השקעתי כשהייתי ילד". לטענתו של אובמה, לבנותיו יש "ילדות נורמלית" בזכות אמה של רעייתו מישל, מריאן רובינסון. "הן חושבות לפעמים שאבא שלהן קצת מביך", הוסיף.

עוד בוואלה חדשות:
גרמניה סוגרת את תיק חקירת האזנות ה-NSA אחרי מרקל
דאעש, פוטין ומשבר האקלים: פסגת G7 הסתיימה ללא בשורות
אובמה ספד לבו ביידן: "אהב מעומק לבו והיה נאהב בחזרה"

"הן חושבות לפעמים שאבא שלהן קצת מביך"

אובמה ובנות משפחתו מתכוננים לעזוב את הבית הלבן, לאחר הבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנה הבאה. כשנשאל מה יהיה הדבר הראשון שתעשה המשפחה אחרי שיעזבו את הבית הלבן, טען הנשיא: "נראה לי שאפשר להיות בטוח שזה לא תלוי בי, אלא במישל".

"זה בית בתוך מוסד היסטורי לא ייאמן, ויש לנו זכות אדירה להיות פה", הוסיף, אך הדגיש: "לפעמים אנשים מופתעים לשמוע שאנחנו משלמים בעצמנו על מצרכים". אובמה התייחס במהלך הריאיון גם לתכנית הבריאות הממשלתית, שהפכה לאחד מההישגים המרכזיים של כהונתו. "למרות כל הרעש סביב זה, למיליונים שלא היה להם ביטוח בריאות יש עכשיו, והאנשים בטוחים הרבה יותר", אמר, "זה עובד טוב, ועולה הרבה פחות ממה שהיה צפוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully