וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה ספד לבו ביידן: "אהב מעומק לבו והיה נאהב בחזרה"

6.6.2015 / 22:50

בכירים רבים בממשל הגיעו להלווית בנו של סגן נשיא ארה"ב, בהם גם הנשיא שספד לו. "ביידן עשה ב-46 שנים מה שרובנו לא עשינו ב-146 שנים". ביידן הלך לעולמו בשבוע שעבר בתום מאבק במחלת הסרטן

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ג'וזף (בו) ביידן, בנו הבכור של סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הובא היום (שבת) למנוחות. ביידן מת בשבוע שעבר ממחלת הסרטן. אלפי בני אדם פקדו את הכנסיה הקתולית בווילמינגטון שבדלאוור כדי ללוות אותו בדרכו האחרונה. אל טקס ההלוויה הגיעו בכירים רבים בממשל ארצות הברית, בהם גם הנשיא ברק אובמה והמועמדת לנשיאות הילרי קלינטון, עם בעלה ביל.

אובמה ספד לביידן, ששימש בעברו כתובע הכללי של מדינת דלאוור ואף תכנן להתמודד למשרת המושל ב-2016. "בן ביידן היה אדם אמיתי", אמר אובמה, "הוא היה אדם טוב, אדם בעל אופי, אדם שאהב מעומק לבו והיה נאהב בחזרה. זה לא סוד שהרבה ממה שעשה את בו למי שהוא היה כמה שהוא אהב והעריץ את אביו. הוא עשה ב-46 שנים מה שרובנו לא עשינו ב-146 שנים".

עוד ידיעות מהעולם:
פוטין: "רק אדם לא שפוי יכול לדמיין שרוסיה תתקוף את נאט"ו"
חזר להן הצבע: הנשים שנמלטו מדאעש פושטות את הבגדים השחורים
פעילי ימין קיצוני תקפו את משתתפי מצעד הגאווה בקייב. צפו

נושא: הלוויתו של בו ביידן בנו של סגן נשיא ארצות הברית 06 יוני 2015. רויטרס
"הרבה ממה שעשה את בו למי שהוא היה כמה שהוא העריץ את אביו". ברק אובמה עם ג'ו ביידן/רויטרס

ביידן אובחן חולה בסרטן המוח בשנת 2013 ועבר ניתוחים, הקרנות וכימותרפיה. הוא מת בגיל 46 בתום שבוע של אשפוז בבית חולים צבאי בוושינגטון. הוא הותיר אישה ושני ילדים.

זו לא הטרגדיה הראשונה שפוקדת את משפחת ביידן. ב-1972 אשתו הראשונה של סגן הנשיא נהרגה בתאונת דרכים יחד עם בתם הפעוטה. בו ואחיו הבכור, האנטר, נפצעו בתאונה אך שרדו. כמה שנים אחרי התאונה סיפר האנטר כי הזיכרון הראשון שלו מהאירוע הוא בבית החולים, כאשר אחיו בו מחזיק את ידו. "תמיד היינו תחת חסותו", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נושא: הלוויתו של בו ביידן בנו של סגן נשיא ארצות הברית 06 יוני 2015. רויטרס
ג'ו ביידן מגיע עם משפחתו להלוויה, היום/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully