וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר להן הצבע: הנשים שנמלטו מדאעש פושטות את הבגדים השחורים

בין אלפי האזרחים שנמלטו מאזור תל אביד שבצפון סוריה, גם נשים ערביות וכורדיות, שתועדו מסירות את הבגדים השחורים שהוכרחו ללבוש תחת שלטון דאעש. מתחילת מלחמת האזרחים, 1.8 מיליון סורים נמלטו לטורקיה

עריכה: ניר חן, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

עם התגברות הלחימה בין "יחידות ההגנה העממיות" (YPG) של הכורדים לארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בצפון סוריה בימים האחרונים, אלפי אזרחים נמלטו מאזור תל אביד, סמוך לגבול טורקיה. הצלם המקומי ג'ק שאהין פרסם בימים האחרונים תמונות של נשים ערביות וכורדיות שנמלטו מהאזורים שבשליטת דאעש, כשהן מסירות מעליהן את הלבוש השחור שנדרשו ללבוש תחת השלטון האיסלאמיסטי.

עוד בוואלה חדשות:
סקר: איראן ודאעש מדאיגים את הסעודים יותר מישראל
ארה"ב: "אסד מסייע לדאעש"; נפתחה ועידת הקואליציה העולמית
תיעוד קשה: לוחמי דאעש מענים בן 14 שסייע בפיגוע נגדם

צפו בסרטון שהועלה לאתר "דיילי מייל":

לדברי שאהין, שפועל בעיר הגבול כובאני, הנשים הסירו את הלבוש השחור כשהגיעו לאזורים שבשליטת הכורדים, ושבו ללבוש שמלות צבעוניות. הוא תיעד בשבועות האחרונים אזרחים שהגיעו לאזורים הטורקיים והכורדים, לאחר שנמלטו מ"המדינה האיסלאמית". שאהין הבהיר כי צלם נוסף הוא זה שצילם את התמונות במהלך השבוע האחרון, באזור ממערב לתל אביד, או בשמה הכורדי של העיירה - גירה סיפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יותר מ-3,300 סוריות וסורים נמלטו בימים האחרונים מהאזור, לפי דבריו של גורם ממשלתי בטורקיה. מרביתם עברו לטורקיה דרך מעבר הגבול אקצ'קלה, הסמוך למחוז חסכה הסורי. טורקיה קיבלה עד כה כ-1.8 מיליון פליטים מסוריה השכנה, במהלך ארבע שנותיה של מלחמת האזרחים.

زحف كثيف لأهالي #تل_أبيض بأتجاه #كوباني ..هاربة من بطش الارهاب #داعش لاجئة لظل #وحدات_حماية_الشعب ..وحدات حماية الشعب...

Posted by Rojava Photo on jeudi 4 juin 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully