וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר "שנראה נשי" הותקף בלב קהיר; "עוברי אורח התעלמו"

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מתעד את התקיפה שביצעה קבוצת גברים. הפעיל שתיעד את המקרה: "פחדתי שאני אהיה הבא בתור. עשיתי מה שיכולתי - להפיץ את הסרטון". "רק בגלל שהוא הומו, כל זכויותיו כאדם נעלמו"

תמונות מצעד הגאווה טיילת תל אביב. דרור עינב
"תשכחו מזכויות להט"ב, בואו נדבר על זכויות אדם בסיסיות שלא קיימות". מצעד הגאווה בתל אביב בשנה שעברה/דרור עינב

סרטון שפורסם שלשום (שלישי) ברשתות החברתיות מתעד תקיפה של גבר באחד מרחובותיה המרכזיים של קהיר, על ידי קבוצת צעירים שהטרידו אותו בגלל שסברו כי הוא הומו. בסרטון, שפרסם הפעיל המצרי אחמד סנאד, נראה הגבר, לבוש במכנסי ג'ינס צמודים ועם שיער ארוך, ממתין למונית ברובע מוהנדיסין של העיר, עד שקבוצת התוקפים מתקרבת אליו ומתחילה להכותו.

למרות בקשותיו מהתוקפים שיפסיקו, הם ממשיכים להטריד אותו ומפילים אותו לרצפה, לעיני כ-30 בני אדם. סנאד פרסם את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו, בצירוף דברים שכתבה פעילה נוספת. "תשכחו מזכויות להט"ב, בואו נדבר על זכויות אדם בסיסיות שלא קיימות בסרטון הזה", כתבה.

עוד בוואלה חדשות:
לא רק בבר אילן: גם באוניברסיטת אריאל קשה להיות גאים
ניו יורק: מצוד אחר חשוד שהשליך טרנסג'נדרית לפסי הרכבת
אונס, סקילה וקטיעת איברים: הדוח המטריד של האו"ם על הומופוביה

Forget gay rights; and let's discuss basic human rights which clearly don't even exist in this video. This rather feminine looking man was walking the streets of Cairo yesterday in 'Gamaat El Dowal', when instantly he was attacked; both verbally & physically for this appearance by a group of homophobic, young men. Unable to defend himself, he was hit multiple times as the crowed laughed & jeered at him. Following an attempt to escape, a taxi wouldn't even stop for him & drove on. Onlookers would also ignore his helplessness, as merely due to him being gay had apparently diminished completely his rights as a human.This is not a post about the defense of gay rights as much as it is the defense of basic, human empathy & rights. If those who attacked a dog were punished & imprisoned; what is it that allows the abuse of a human to be accepted in our society? Written by Farah HamoudaVideo by Ahmad Sanad

Posted by Ahmad Sanad on mardi 9 juin 2015

"האיש הזה, שנראה מעט נשי, הלך אתמול ברחובות קהיר, ופתאום אותם מילולית ופיזית בגלל הופעתו החיצונית על ידי קבוצה של גברים צעירים הומופוביים", עוד נכתב לצד הסרטון. "הוא לא היה מסוגל להגן על עצמו, והוכה פעמים רבות בעוד הקהל סביב צוחק ולועג לו. עוברי אורח התעלמו, כי נראה שרק בגלל שהוא הומו, כל זכויותיו כאדם נעלמו. אם זה היה סרטון של תקיפת כלב, התוקפים היו מקבלים עונש. מה מאפשר לנו לקבל התעללות בבני אדם?".

הסרטון זכה במהרה לשיתופים רבים והמקרה דווח בכלי התקשורת המקומיים. משתמשים רבים הגיבו לפרסום בפייסבוק ומרביתם הביעו תמיכה בצעיר המותקף. כשנשאל על ידי חלק מהמגיבים מדוע לא סייע, טען סנאד: "אני מצטער להגיד את זה, אבל עם הג'ינס הקרוע שלי פחדתי שאני אהיה הבא בתור, גם אם הם ידעו שאני סטרייט. עשיתי מה שיכולתי, וזה להפיץ את הסרטון כדי שאנשים יראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully