וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: מצוד אחר חשוד שהשליך טרנסג'נדרית לפסי הרכבת

אישה בת 28 הושלכה לפסי הרכבת התחתית בתחנת גריניץ' וילג', ובמשטרה המקומית מעריכים כי מדובר בפשע שנאה. החשוד תועד במצלמות האבטחה במקום. "לא נקבל כל אלימות נגד טרנסים וטרנסיות"

תחנת סאבווי בניו יורק. ShutterStock
תחנת סאבווי בניו יורק/ShutterStock

חשד לפשע שנאה: אישה טרנסג'נדרית בת 28 הושלכה השבוע לפסי הרכבת על ידי חשוד "שהתנהג באופן חריג" בתחנת גריניץ' וילג' של הרכבת התחתית בניו יורק – כך נמסר שלשום (רביעי) ממשטרת ניו יורק. לדברי המשטרה המקומית, החוקרים פתחו בבחינת המקרה והם מתייחסים אליו לפי שעה כאל פשע שנאה.

מפרטי החקירה עולה כי האישה שהותקפה, בת 28, המתינה ברציף ביום שני בבוקר. החשוד התקרב אליה, שאל אותה "על מה את מסתכלת?", ומיד לאחר מכן רץ לפח אשפה קרוב, הוציא ממנו בקבוק פלסטיק ריק והשליך אותו על האישה.

עוד בוואלה חדשות:
אונס, סקילה וקטיעת איברים: הדוח המטריד של האו"ם על הומופוביה
הודו: הומוסקסואל אולץ לשכב עם אמו ולסביות נאנסות ע"י בני דודים
נשיא גמביה: "אשסף את גרונותיהם" של הומואים במדינה

מודעת מבוקש של חשוד בהשלכת טרנסג'נדרית לפסי הרכבת, ניו יורק, יוני 2015. משטרת ניו יורק, צילום מסך
מודעת מבוקש של חשוד בהשלכת טרנסג'נדרית לפסי הרכבת, ניו יורק, יוני 2015/צילום מסך, משטרת ניו יורק

לאחר מכן, על פי החשד, הוא השליך אותה על פסי הרכבת ונמלט מהמקום בריצה. האישה נלקחה לבית החולים בלוויו שבעיר, ושוחררה בתום טיפול רפואי. מצלמות האבטחה בתחנת הרכבת התחתית תיעדו את החשוד, וכעת המשטר פונה לאזרחים בבקשה לסייע באיתורו.

ראש העירייה ביל דה בלאזיו הגיב לתקיפה בחשבון הטוויטר שלו, ומסר: "כל צורה של אלימות נגד טרנסים וטרנסיות ראויה לכל גינוי ואינה מתקבלת על הדעת". דה בלאזיו הוסיף מסר לעוברי האורח שסייעו לאישה: "תודה על שייצגתם את הפנים היפות של העיר שלנו, אל מול שנאה כזאת".

(עדכון ראשון: 23:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully