וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 17 נהרג בהתהפכות ליד ראש העין

9.6.2015 / 22:21

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג הצעיר, שהתהפך לתעלה לצד הכביש בסמוך לכניסה למושב ברקת. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונה עצמית

צילום: דוברות מד"א

רוכב אופנוע בן 17 נהרג הערב (שלישי) לאחר שהתהפך לתעלה לצד הכביש בסמוך לכניסה למושב ברקת שליד ראש העין. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה. שוטרי תחנת ראש העין ובוחני אגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. בתחילה עלה חשד כי מדובר בתאונת "פגע וברח", אולם מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונה עצמית.

חובש בכיר במד"א, אלי פכטר, ופרמדיקית מד"א, ענת גילגל, שהגיעו למקום האירוע מסרו: "כשהגענו ראינו על הכביש אופנוע עם סימני מעיכה ובמרחק עשרות מטרים בתעלה בצד הכביש שכב נער כבן 17 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות. הפציעה הייתה קשה מאוד ולאחר מאמצים נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה!NEWS:
אחרי עדותו של מלכה: האם יוחמר האישום נגד רות דוד?
תיעוד: שוטר מג"ב נאזק בידיו וברגליו לכסא בחדר החקירות
בשל התרעה על פצצה: הבית הלבן הושם תחת עוצר למשך חצי שעה

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים ליד ראש העין, יוני 2015. מד"א
זירת התאונה, הערב/מד"א

אתמול מת מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע אריה שושן, פקח של "מועצת הלול" בן 46, שנפגע בלילה שבין ראשון לשני מכלי רכב בכביש 316, בין היישוב שני לבנה למצודת יהודה שבדרום הר חברון. נהג הרכב הפוגע נמלט מזירת האירוע. כוח משטרה שהוזעק לזירה פתח בחקירת המקרה, ובאזור הוקמו מחסומים במטרה לאתר את הנהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully