וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" בדרום הר חברון: פקח בן 46 נהרג

8.6.2015 / 7:54

פקח של מועצת הלול שהשתתף במארב לרכב שטח שעל פי החשד שימש להברחת בשר וביצים, נפגע בכביש 316, לאחר שסימן לרכב לעצור. הנהג נמלט מהזירה. הלילה: הרוג ושני פצועים קל בתאונה במשגב שבצפון

צילום: דוברות הר חברון, עריכה: גדי וינסטוק

פקח של "מועצת הלול" בן 46 נפצע אמש (ראשון) באורח קשה לאחר שנפגע מכלי רכב בכביש 316, בין היישוב שני לבנה למצודת יהודה שבדרום הר חברון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו למנחת סמוך על מנת לפנותו עם מסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב-מערכתית. במהלך הלילה מת מפצעיו בבית החולים.

נהג הרכב הפוגע נמלט מזירת האירוע. כוח משטרה שהוזעק לזירה פתח בחקירת המקרה, ובאזור הוקמו מחסומים במטרה לאתר את הנהג. בהמשך צפוי מפקד מרחב הנגב תת ניצב אמנון אלקלעי לקיים הערכת מצב.

אל הזירה הגיעו בין היתר חוקרי היחידה המרכזית של מרחב נגב, שוטרי תחנת עיירות, קצין זיהוי ובוחן תנועה על מנת לאסוף ממצאים. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע הוא ככל הנראה פלילי. "מדובר באירוע חמור של פגיעה באדם על ידי כלי רכב שניסה להימלט מהמקום תוך שהוא נוטש אותו וממשיך בנסיעתו הפרועה", אמר מפקד תחנת עיירות סגן-ניצב יניב שלמה. "משטרת המחוז הדרומי רואה בפגיעה בפקח ועזיבת הזירה מבלי להגיש עזרה לפצוע כפשע חמור".

עוד בוואלה חדשות:
אם ושני ילדיה נהרגו בתאונה: "משפחה שלמה נמחקה, מה נגיד לאבא?"
"ריבלין ביטל טקס בר מצווה לבעלי מוגבלויות במשכן הנשיא"
ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול הודיע: אפתח בשביתת רעב בכלא

לפניות לכתב: yanir9310@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר החקלאות אורי אריאל התייחס לאירוע. "מדובר בפקח אשר ביצע את עבודת אכיפה חשובה למען בריאות הציבור ואני דורש מכוחות הביטחון והמשטרה להתייחס לאירוע במלוא הרצינות ולא לפסול חשש לאירוע לאומני. אני שולח איחולי החלמה לפצוע ומקווה שיחזור לעבודתו במהרה".

ממועצת הלול נמסר כי יחידת פיקוח של החי והצומח ביער יתיר הקימו מארב באזור, במטרה לעצור מבריחים. על פי החשד, רכב השטח הפוגע שימש בעבר להברחת בשר וביצים בכמה מקרים. על פי ההודעה, הפקחים סימנו לרכב השטח לעצור, אולם זה דרס את הפקח וברח לכיוון הכפר חורה.

פרמדיק מד"א אלישיב אמיתי שטיפל בפצוע סיפר: "בשולי הכביש שכב גבר כבן 46 בהכרה מעורפלת, הוא היה כאוב וסבל מפגיעה רב-מערכתית. אנשים שהיו במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים, טיפול תרופתי לכאב וקיבועים. במקביל ביקשתי ממוקד מד"א להזניק מסוק למנחת סמוך ופינינו אותו תוך טיפול לחבירה עם המסוק כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תאונת דרכים בצומת יובלים במשגב, יוני 2015. דוברות כב"ה מחוז צפון,
זירת התאונה במשגב/דוברות כב"ה מחוז צפון

הלילה אירעה תאונת דרכים קטלנית נוספת, הפעם בצפון. גבר בן 58 נהרג בתאונה בין שלושה כלי רכב בסמוך לצומת יובלים שבמשגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שני פצועים באורח קל.

פרמדיק מד"א, פאיז סמניה, שהגיע לזירת התאונה סיפר: "מדובר בתאונה דרכים קשה בין שלושה כלי רכב. במושב הנהג של אחד הרכבים נלכד גבר בן 58 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. במקביל לפעולות החילוץ ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח. שני נפגעים נוספים, גבר ואישה כבני 30 שהיו בהכרה מלאה, קיבלו מאיתנו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופונו לבית החולים בנהריה כשהם במצב קל".

(עדכון ראשון: 22:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully