וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול הודיע: אפתח בשביתת רעב בכלא

7.6.2015 / 17:30

אבוטבול, שנושא עונש מאסר של 13 שנים ונעצר לפני כחודש בגל המעצרים בפרשה 512, אמר לסוהריו בכלא השרון כי מהערב ישבות רעב, לאחר שמעצרו הוארך ב-11 ימים. לפני כשבוע ניסה לפגוע בעצמו

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
הודיע על שביתת רעב. אבוטבול/מגד גוזני

ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול הודיע היום (ראשון) לסוהרים בכלא השרון שבו הוא מוחזק כי בכוונתו לפתוח בשביתת רעב החל מהערב. אבוטבול, שנושא בימים אלה עונש מעצר של 13 שנים, נעצר בחודש שעבר במסגרת פרשה 512 ומעצרו הוארך היום ב-11 ימים. במשטרה מעריכים כי הארגון שבראשו עומד אבוטבול אחראי לרצח של משה הדס, שנעלם באפריל 2004 ובמשטרה סבורים כי הוא נרצח, ושל דודי דנגור, שנרצח במקסיקו ביולי 2002. כמו כן, הוא חשוד שניסה לרצוח את אבי ימין ועבריין בכיר בפברואר 2001.

לפני כשבוע דיווח אבוטבול לסוהרים בכלא השרון כי הוא ניסה לפגוע בעצמו במהלך הלילה. ראש ארגון הפשיעה מנתניה נלקח לבדיקה במרפאה, שם התגלו על ידיו חתכים שטחיים וסימני אלימות נוספים, ומצבו הוגדר קל ויציב.

אבוטבול הוא ראש ארגון הפשיעה השביעי שנעצר במסגרת גל המעצרים שהחל השבוע בקרב אנשי העולם התחתון. עד כה נעצרו ריקו שירזי מנתניה, האחים יצחק ומאיר אברג'יל, מוטי חסין, אבי רוחן ויעקב (עקא) שמעון מירושלים. בימים אלה שוהים במעצר 60 חשודים בסך הכול בחשד לשורה ארוכה של עבירות, הכוללות חיסולים וניסיונות חיסול, חברות בארגוני פשיעה, ייבוא וסחר בסמים ועבירות מס והלבנת הון.

פרשה 512 - עוד כותרות:
עוד דרישה של רוזנשטיין: בדיקה ללא שוטרים "עם ניגוד עניינים"
ההקלטה המפלילה שמסבכת את אברג'יל ואנשיו בניסיון לחסל את רוזנשטיין
קשיים בחקירה? ראש ארגון הפשע ניסים אלפרון שוחרר ממעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully