וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר מג"ב נאזק בידיו וברגליו לכסא בחדר החקירות

9.6.2015 / 20:16

בסרטון, שפורסם לראשונה בנענע10, נשמעים חוקרי מח"ש מורים לאזוק שוטר בדרגת רב-סמל, המואשם בגניבה ובסחר באמצעי לחימה. אחד החוקרים נראה מרים יד בתנועת אגרוף. מח"ש: לא הופעל כוח בלתי סביר

צילום: באדיבות עו''ד מיכאל כרמל, עריכה ליאור קירשנר

תיעוד מיוחד מחדר חקירות של המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) חושף עימות אלים בין חוקרים לבין שוטר בדרגת רב-סמל במשמר הגבול המואשם בגניבה ובסחר באמצעי לחימה. בסרטון, שפורסם לראשונה באתר נענע10, ניתן לשמוע כמה חוקרי מח"ש מורים לאזוק את לשוטר החשוד בידיים וברגליים לכיסא. בשלב מסוים, נראה אחד החוקרים מרים את ידו לעבר הקצין בתנועת אגרוף.

"שב פה, תסתכל עליי", נשמעים החוקרים אומר לשוטר. "אל תזוז, תישאר למטה. לאזוק אותו לכיסא, ידיים רגליים. לאזוק אותו לכיסא עכשיו, נגמר".

עוד בוואלה!NEWS:
"חזן איים על אדלשטיין: 'אחפש סיפורים ואפיץ אותם נגדך'"
בנט על "מחאת הסרדינים": העלויות עצומות, אין פתרון מידי
מצרים: עונש מוות ל-11 מעורבים במהומה בתום משחק כדורגל

תיעוד: קצין מג"ב מושפל במהלך חקירה. באדיבות עו''ד מיכאל כרמל, צילום מסך
אנשי מח"ש בחדר החקירות/צילום מסך, באדיבות עו''ד מיכאל כרמל

פרקליטו של השוטר, עו"ד מיכאל כרמל, טען כי "מדובר בהתנהגות מבישה, פרועה ואלימה של חוקר מח"ש כלפי לקוח שלי שהיה במצב נפשי קשה ואזוק בידיים וברגליים, ואני מקווה שהדין ימוצה עמו".

במח"ש דחו את הטענות. "מדובר באירוע שאירע לפני כשנה וחצי, בעת החשוד ואחיו נחקרו במקביל בחשד לעבירות של סחר באמצעי לחימה וגניבת נשקים מבסיס מג"ב", נמסר. "במהלך חקירת החשוד הוא יצא מחדר החקירות תוך שהוא הודף את חוקרי מח"ש. על מנת למנוע ממנו לצאת מהחדר בעיצומה של החקירה, ניסו החוקרים להשתלט עליו ולהרגיעו. בניגוד לנטען וכעולה מהתיעוד החזותי עצמו, בשום שלב החשוד לא הוכה ולא הופעל נגדו כוח בלתי סביר מצד חוקרי מח"ש".

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • מח"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully