וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התרעה על פצצה: הבית הלבן הושם תחת עוצר למשך חצי שעה

חדר העיתונאים פונה ועוצר הוכרז במקום כולו לאחר שהתקבל איום טלפוני על פצצה. אנשי השירות החשאי סרקו את המקום בסיוע כלבים, ובתוך זמן קצר הכריזו על חזרה לשגרה. לא ברור האם הנשיא אובמה שהה במבנה

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר

חדר התדריכים של הבית הלבן בוושינגטון הבירה פונה הערב (שלישי) על ידי אנשי השירות החשאי בזמן תדרוך שערך בו הדובר, ג'וש ארנסט, והבית הלבן כולו הושם תחת עוצר. זאת, לאחר שהתקבל איום טלפוני במשטרה המקומית על פצצה שהוטמנה במקום. בתום כחצי שעה של סריקות הוכרזה חזרה לשגרה והעיתונאים שבו לחדר התדריכים. ארנסט מסר כי הנשיא אובמה שהה במקום בזמן האירוע, אך לא "זז ממקומו".

עוד בוואלה!NEWS:
ראש חטיבת המחקר באמ"ן: "שיקום עזה הוא הבסיס לשימור השקט"
"חזן איים על אדלשטיין: 'אחפש סיפורים ואפיץ אותם נגדך'"
לאחר שנה במעצר מנהלי: יו"ר הפרלמנט הפלסטיני שוחרר

חדר התדריכים בבית הלבן פונה עקב התרעה על פצצה, יוני 2015. רויטרס
העיתונאים מתפנים מחדר התדריכים לאחר קבלת ההתרעה על הפצצה, הערב/רויטרס

לפני כמה חודשים פונה המתקן מיושביו, בשל רעש חזק שנשמע בו, בעקבות שריפה שפרצה ברחוב סמוך. הנשיא אובמה היה אמור להמריא במסוק לאלבמה עם רעייתו מישל ושתי בנותיהם דקות ספורות לאחר מכן. בעקבות הרעש הופעלה אזעקה ואנשי השירות החשאי פינו את העיתונאים במקום חזרה לחדר התדרוכים במבנה – ונעלו את הדלתות. הכוננות הוגברה ועוצר זמני הוטל על הבית הלבן, אולם נסיבות האירוע הסירו חשש לאיום על הנשיא, בתום דקות מתוחות.

"אנשי השירות החשאי לא נראים מודאגים במיוחד", אמר אחד העיתונאים שהוחזר לחדר התדרוכים עם הישמע הרעש. כפי הנראה, משאית מזון הייתה מעורבת בדליקה שפרצה - ובקול הנפץ שנשמע בבית הלבן, לאחר שמטענה התקלח.


(עדכון ראשון: 21:26)

  • עוד באותו נושא:
  • הבית הלבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully