וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה הראשונה של דרעי: להציל מפעל קייטרינג בדימונה

20.5.2015 / 13:53

ראש העיר דימונה יזם פגישה עם השר הטרי לאחר ששמע מהבעלים של חברת הקייטרינג "טוב טעם" על כוונתה לסגור את העסק ולפטר 55 עובדים, בשל היעדר אישורים להקמת מפעל חדש

שר הכלכלה הנכנס אריה דרעי כבר החל בעבודתו וקבע פגישה שתתקיים היום (רביעי) אחר הצהריים במשרדו שבירושלים. את הפגישה יזם ראש עיריית דימונה, בני ביטון, לאחר ששוחח עם הבעלים של חברת הקייטרינג "טוב טעם", רחל מלול, שביקשה לסגור את העסק ולפטר עובדים רבים בשל אי-מתן אישורים להקמת מפעל חדש. ביטון יצר קשר עם דרעי, יידע אותו בדבר כוונתה של מלול והשניים החליטו על קיום פגישה בנושא.

במפעל "טוב טעם", שנמצא בדימונה, עובדים 70 בני אדם, 55 מתוכם עתידים להיות מפוטרים לו תממש מלול את כוונתה ותסגור את שערי המפעל. מלול ביקשה להקים מפעל חדש באזור התעשייה בעיר במקום זה שקיים היום, אך לא קיבלה את התקן הדרוש לכך.

הפגישה תיערך בנוכחות הפקידות הבכירה של משרד הכלכלה ושל רשות מקרקעי ישראל וכן בנוכחותם של ראש העיר ביטון ושל בעלת החברה מלול. מעיריית דימונה נמסר כי הם ישמחו להעניק למלול את הרישיונות והאישורים הנדרשים, ברגע שאלו יוענקו לה על ידי רשות מקרקעי ישראל.

עוד בוואלה!NEWS:
למרות הזעם בממשל: נתניהו נחוש להשאיר בתפקיד את השגריר בארה"ב
ילד אוטיסט נענש על ידי המורה – ונכווה קשות בשמש
"נכבה חרטא" מול הערבים: מהומה בהפגנות באוניברסיטת תל אביב

בני ביטון מתמודד בבחירות לראשות העיר דימונה. דייב בוימוביץ'
ראש עיריית דימונה, בני ביטון/דייב בוימוביץ'

ממשרד הכלכלה נמסר כי הם המליצו לרשת מקרקעי ישראל להקצות 11 דונם להקמת מפעל לייצור ועיבוד מזון לצורך ייצוא. ההמלצה ניתנה ליזם בשנת 2009, אך לא מומשה עד היום, בשל עיכובים בתהליך קבלת היתר הבניה. עם זאת, ממשרד הכלכלה נמסר כי אחת הסיבות לעיכוב נעוצה בבקשת היזם להקים אולם אירועים בשטח המיועד למפעל. "היזם ביקש להקים במסגרת זו פעילות שאינה תעשייתית, פעילות של אולם כנסים. סוגיה זו נמצאת בדיונים בין רשות מקרקעי ישראל לבין היזם".

מרשות מקרקעי ישראל נמסר: "אישרנו כבר לפני חמש שנים להקים מפעל חדש במקום המבנה הקיים. לצערנו, המפעל הגיש בקשה להקמת גן אירועים יחד עם המפעל החדש, אותה לפי החוק לא ניתן לאשר. אם המפעל יוותר על הקמת גן האירועים הוא יוכל לקום מיד".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully