וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של חמאס קורא להשתמט מצה"ל: "לא רוצה להיות חייל"

סרטון חדש של הארגון שהופץ ברשת פונה לאזרחי ישראל וקורא להם להשתמט משירות צבאי בצה"ל. "בשביל מה להקריב מוקדם את החיים של בנאדם, לי עדיף לחיות לעד ולעולם", שר הזמר בקליפ הקצבי, שבו אף קורא לראשי המדינה "מדינאים מטורללים"

עריכה: מתן חדד

ארגון חמאס העלה היום (שלישי) שיר חדש בעברית תחת הכותרת "לעולם לא אהיה חייל". השיר, המבוסס על שירו של זוהר ארגוב "להיות אדם", קורא לאזרחי ישראל שלא לשרת בצה"ל. "לו הייתי בר מזל לבקש גורל, אז הייתי מבקש לא להיות חייל", נפתח השיר הקצבי. "לא קצין ולא סמל, בלי פיקוד ובלי מטכ"ל, רק בחורה דוגמנית על", ממשיך הזמר, על רקע תמונתה של הדוגמנית בר רפאלי. לפי הארגון, הסרטון הופץ על ידי "פעילים ציונים" לאור "התופעה המתגברת" בישראל של השתמטות משירות צבאי.

בתחילת הקליפ מופיעים על גבי שלטי קרטון הכתובות: "שירות צבאי זה גועל נפש, הנהגה עלובה, גנרלים מושחתים ובוגדים". כמו כן, תחת שמות חטיבות צה"ל השונות, מופיעים דברים שכביכול נאמרו על ידי החיילים שהשתתפו במבצע "צוק איתן". תחת חטיבת הנח"ל נכתב: " עשו מאיתנו ברווזים במטווח", ותחת חטיבת הצנחנים: "פיצוצים עזים ערפו ראשים שעפו לכל עבר".

עוד בוואלה חדשות:
העבריינים מסמנים: זה האיש שהביא לקריסת האימפריה
כשפישר השתמש בהכרות האינטימית מדי שלו עם משה לדור
"אני שר החינוך של כולם - יהודים וערבים, מהקהילה ומהפזורה

סרטון חדש של חמאס קורא לא להתגייס לצה"ל. צילום מסך
דברים שכביכול נאמרו על ידי החיילים שהשתתפו במבצע "צוק איתן", מתוך הסרטון/צילום מסך

"הגעתי לבקו"ם להיות קרבי, בצנחנים או נח"ל כמו אבי, תקפנו את עזה לחסל את המחבלים, עשו בנו שמות, חיילים שלפניי חזרו בארונות - אז לא רוצה להיות חייל", ממשיך השיר. כמו כן, על רקע תמונותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן, נפתלי בנט ומשה יעלון נאמר בשיר: " לו הייתי בר מזל אז הייתי בורח לכל מקום בעולם, רק לא ישראל - מדינה של מפגרים, מדינאים מטורללים".

"בשביל מה להקריב מוקדם את החיים של בנאדם?", תוהה הזמר, שפניו אינן נחשפות לכול אורך הקליפ. "לי עדיף לחיות לעד ולעולם". בסוף הסרטון מסכם הזמר ואומר : "אז יא חביבי לא רוצה להיות חייל"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שירו של זוהר ארגוב שעליו מבוסס השיר של חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully