וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח התקשר למד"א: "בת 50 מחוסרת הכרה, חולת סרטן מגיל 13"

18.5.2015 / 0:26

לוואלה!NEWS נודע שאיתן חנני קרא לחברי בתו לתרום עבור זוגתו דם, ואף הציג מסמך רפואי שבמשטרה טוענים שהחתום עליו כלל לא טיפל באישה. את כל אלה, חושדים החוקרים, עשה חנני כדי לשכנע שהיא מתה מוות טבעי

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: גדי וינסטוק

בתום חקירה סמויה שנמשכה חצי שנה במשטרת תל אביב נעצר בשבוע שעבר איתן חנני, תושב העיר בן 60, בחשד שרצח את בת זוגו, מירה פלד בת 49, ברעל בחודש נובמבר האחרון וביים את מותה כמוות טבעי, במטרה להשתלט על רכושה. לוואלה!NEWS נודע כי החשוד התקשר בצהרי יום ראשון, 30 בנובמבר, למוקד מד"א, הזעיק אותם לדירת השניים בצפון תל אביב, וסיפר כי בת זוגתו יושבת מחוסרת בהכרה בדירה וכי היא חולה בסרטן מאז שהייתה בת 13. צוות מד"א שהגיע למוקם מצא את האישה כשהיא ללא נשימה, ולאחר זמן מה קבע את מותה.

אלא שבעקבות החקירה משוכנעים במשטרה כי פלד כלל לא היתה חולה בסרטן. בשבוע האחרון הצליחו החוקרים לאתר גורם רפואי, שעל פי המסמכים והגרסה של החשוד טיפל בפלד. החקירה העלתה שפלד לא טופלה כלל על ידי אותו גורם ואף לא נבדקה רפואית על ידו, ועל כן חושדים במשטרה שהמסמכים זויפו.

עוד בוואלה חדשות:
רוזנשטיין התלונן: רות דוד גייסה נגדי עדי מדינה בדרך לא-כשרה
יום ירושלים: שני שוטרים נפצעו קל בעימותים בשער שכם
דרוש מנהיג: האם מחאת יוצאי אתיופיה תצליח להתרומם מחדש?

הארכת מעצר לאיתן חנני החשוד ברצח מירה פלד, מאי 2015. מאצ'י הוף, צילום מסך
חנני בהארכת מעצרו, אתמול/צילום מסך, מאצ'י הוף

עם זאת, מכרים של חנני ובת זוגו מטילים ספק בעמדת המשטרה ומספרים כי היה ידוע להם שמירה חולת סרטן. "כששמענו שמירה נפטרה אף אחד מהחברים לא הופתע", סיפר בשיחה עם וואלה!NEWS חבר של המשפחה. "ידענו שהיא אישה חולה. הכרנו אותה כחולת סרטן ואפילו הייתה לפני שנתיים וחצי פניה מהבת של איתן לכמה חברים שנתרום עבור מירה דם בבנק הדם בתל השומר".

"קשה לנו להאמין שאפשר לבנות סיפור שלם של חולת סרטן במשך שנים ושאיש לא ידע שזה שקר", הוסיף החבר. "בכל זאת, לאדם חולה יש סימנים כמו שינוים במשקל הגוף, דלילות שיער, מרשמים, תרופות בבית ואשפוזים דחופים. יש כאן הרבה שאלות פתוחות שאין לנו עליהן תשובה".

למרות זאת, החבר סיפר על אירוע מעורר חשד שאירע לאחר מותה של פלד. "אחרי שמירה נפטרה ביקשנו ללכת לשבעה אבל אז אמרו לנו שאיתן לא יושב עם המשפחה ויש קצת בעיה וביקשו שלא נבוא לנחם. אבל לא ידענו שנגיע למצב של חקירה וחשדות כאלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קברה של מירה פלד בבית העלמין ותיקים בנתניה, 17 במאי 2015. שלומי גבאי
הקבר של מירה שממנו הוצאה לצורך החקירה/שלומי גבאי

במהלך הדיון שנערך אתמול בבית המשפט בתל אביב סיפר החוקר שחר סודרי כי במהלך השבוע האחרון חלה התפתחות בחקירה, אך סרב לפרט מעבר לכך. יחד עם זאת, טענה המשטרה כי נחוץ להם לפרסם את זהות החשוד והקורבן, במטרה לקדם את החקירה בעניין.

השופט ירון גת האריך את מעצרו של החשוד עד יום רביעי וקבע בין היתר כי אכן קיים אינטרס בפרסום שמו של החשוד ושל המנוחה כדי לקדם את החקירה. לדבריו, פרסום הפרשה והמעורבים בה עשוי להוביל להוספת נתונים וראיות חשובות בפרשה.

במסגרת החקירה, בפיקודו של מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, הוצאה גופתה של פלד מקברה בצו מיוחד של בית המשפט, והועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במסגרת זו מתבצעת דגימת רקמות מיוחד במעבדה בחו"ל לבדיקת הימצאות רעלים, ובמשטרה ממתינים לתוצאות. כמו כן, ביצעו החוקרים פעולות מבצעיות, ובהן האזנות סתר לחשוד.

(עדכון ראשון: 19:26)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully