וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 60 הרעיל את חברתו וביים את מותה כמוות טבעי

17.5.2015 / 13:27

בתום חקירה סמויה של חצי שנה, נעצר בשבוע שעבר איתן חנני מתל אביב בחשד שרצח את חברתו, מירה פלד בת 49, כדי להשתלט על רכושה. לאחר שסברו תחילה כי מתה מבעיה בלב, גופתה הוצאה מקברה ונשלחה לנתיחה

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: גדי וינסטוק

איתן חנני, תושב תל אביב בן 60, נעצר בשבוע שעבר בחשד שרצח את חברתו, מירה פלד בת 49, ברעל וביים את מותה כמוות טבעי – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. על פי חשד המשטרה, חנני רצח את בת זוגו במטרה להשתלט על רכושה. הוא נעצר בתום חקירה סמויה שנמשכה חצי שנה במשטרת תל אביב, והיום מעצרו הוארך פעם נוספת עד יום רביעי. החשוד הכחיש באמצעות פרקליטו, עו"ד רועי בלכר, את החשדות המיוחסים לו.

תחילת הפרשה בסוף נובמבר 2014, אז הגיע למוקד מד"א דיווח על אישה שנמצאה מוטלת ללא רוח חיים בביתה שברחוב קהילת אודסה בצפון תל אביב. צוות טיפול נמרץ הגיע למקום וניסה לעשות בה פעולות החייאה, אך לבסוף נקבע מותה. הערכת הצוות במקום הייתה שהאישה מתה בשל בעיה בלבה. למקום הגיע, בהתאם לנוהל, קצין ממשטרת תל אביב צפון, בדק את הגופה ותשאל את בני המשפחה והשכנים של פלד.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
"יש דין" נגד המשטרה: "85% מהתיקים נגד המתנחלים נסגרים"
חשד: הדיחה נערה בת 15 לזנות בביתה בירושלים
"תמצא בעיה בלב ותתאשפז": כל השיטות בפרשות פישר

הארכת מעצר לאיתן חנני החשוד ברצח מירה פלד, מאי 2015. מאצ'י הוף, צילום מסך
חנני בהארכת מעצרו, היום/צילום מסך, מאצ'י הוף

בשל העובדה שעל הגופה לא נמצאו סימני אלימות, בדירה לא היו סימנים למאבק וקרוביה לא ידעו לספר על סכסוכים כלשהם שבהם היא הייתה מעורבת, קבע קצין המשטרה כי אין חשד לעבירה פלילית ואישר את קבורתה. אחרי כיממה הובאה פלד למנוחות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קברה של מירה פלד בבית העלמין ותיקים בנתניה, 17 במאי 2015. שלומי גבאי
הקבר של מירה פלד שממנו הוצאה לצורך נתיחה/שלומי גבאי

אלא שכעבור כמה שבועות הגיע לידי קצין המודיעין של משטרת מחוז תל אביב, סגן-ניצב ירון ארם, מידע על כך שהאישה לא מתה בנסיבות טבעיות, אלא מותה נגרם בכוונה תחילה בידי בן זוגה. כמו כן, הגיע לידיו מסמך רפואי שממנו עלה לכאורה כי פלד סבלה ממחלת לב ומסרטן, אך במשטרה חושדים כי הוא מזויף. בעקבות זאת הורה מפקד המחוז, ניצב בנצי סאו, לפתוח בחקירה סמויה, ורק מעטים במשטרה ידעו על קיומה.

במסגרת החקירה, בפיקודו של מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, הוצאה גופתה של פלד מקברה בצו מיוחד של בית המשפט, והועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במסגרת זו מתבצעת דגימת רקמות מיוחד במעבדה בחו"ל לבדיקת הימצאות רעלים, ובמשטרה ממתינים לתוצאות. כמו כן, ביצעו החוקרים פעולות מבצעיות, ובהן האזנות סתר לחשוד.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

ביתה של מירה פלד. ראובן קסטרו
ביתה של פלד, שבו נמצאה גופתה/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully